
Korona. Diskomfort, nemožnosť, nedosiahnuteľnosť, zákaz, nariadenie, povolenie, neschopnosť,
neprístupnosť, zamedzenosť, paralýza, blok, prázdno, prázdnota..
Na začiatku mojej práce som sa prechádzala po Púchove, meste, v ktorom bývam. Keďže témou bolo ihrisko, prešla som snáď každé detské ihrisko, ktoré v ňom máme. Prázdnota a ticho bolo jediné čo som na ihriskách zaregistrovala. Preto som začala rozmýšľať nad deťmi. Nad deťmi počas korona situácie. Čo robia keď sú doma? Čo robia keď sa nemôžu hrať na ihrisku, pretože to nedovoľujú pandemické opatrenia? Poprosila som preto ľudí, ktorých poznám a majú deti alebo bývajú v domácnosti s deťmi, či by mi neposlali fotky, ako sa doma hrajúnehrajú. Ako by som mohla vyrie- šiť vizuálne túto situáciu? Keďže ja ako fotografka som nemohla ísť len tak ku niekomu a deti sama nafotiť, mohla som však experimentovať s materiálom, ktorý mi ľudia poslali. Preto som sa rozhodla, že by som mohla spojiť ich fotky s mojimi a znovu tak aspoň vizuálne oživiť púchovské ihriská.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Vyhľadajte meno študenta alebo názov práce
Korona. Diskomfort, nemožnosť, nedosiahnuteľnosť, zákaz, nariadenie, povolenie, neschopnosť,
neprístupnosť, zamedzenosť, paralýza, blok, prázdno, prázdnota..
Na začiatku mojej práce som sa prechádzala po Púchove, meste, v ktorom bývam. Keďže témou bolo ihrisko, prešla som snáď každé detské ihrisko, ktoré v ňom máme. Prázdnota a ticho bolo jediné čo som na ihriskách zaregistrovala. Preto som začala rozmýšľať nad deťmi. Nad deťmi počas korona situácie. Čo robia keď sú doma? Čo robia keď sa nemôžu hrať na ihrisku, pretože to nedovoľujú pandemické opatrenia? Poprosila som preto ľudí, ktorých poznám a majú deti alebo bývajú v domácnosti s deťmi, či by mi neposlali fotky, ako sa doma hrajúnehrajú. Ako by som mohla vyrie- šiť vizuálne túto situáciu? Keďže ja ako fotografka som nemohla ísť len tak ku niekomu a deti sama nafotiť, mohla som však experimentovať s materiálom, ktorý mi ľudia poslali. Preto som sa rozhodla, že by som mohla spojiť ich fotky s mojimi a znovu tak aspoň vizuálne oživiť púchovské ihriská.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
Korona. Diskomfort, nemožnosť, nedosiahnuteľnosť, zákaz, nariadenie, povolenie, neschopnosť,
neprístupnosť, zamedzenosť, paralýza, blok, prázdno, prázdnota..
Na začiatku mojej práce som sa prechádzala po Púchove, meste, v ktorom bývam. Keďže témou bolo ihrisko, prešla som snáď každé detské ihrisko, ktoré v ňom máme. Prázdnota a ticho bolo jediné čo som na ihriskách zaregistrovala. Preto som začala rozmýšľať nad deťmi. Nad deťmi počas korona situácie. Čo robia keď sú doma? Čo robia keď sa nemôžu hrať na ihrisku, pretože to nedovoľujú pandemické opatrenia? Poprosila som preto ľudí, ktorých poznám a majú deti alebo bývajú v domácnosti s deťmi, či by mi neposlali fotky, ako sa doma hrajúnehrajú. Ako by som mohla vyrie- šiť vizuálne túto situáciu? Keďže ja ako fotografka som nemohla ísť len tak ku niekomu a deti sama nafotiť, mohla som však experimentovať s materiálom, ktorý mi ľudia poslali. Preto som sa rozhodla, že by som mohla spojiť ich fotky s mojimi a znovu tak aspoň vizuálne oživiť púchovské ihriská.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Hľadáte niečo alebo niekoho?