
Moje začiatky v Bratislave sú ťažké. Okrem pekných chvíľ, boli moje prvé týždne tu poznačené aj (zbytočnými) stresmi, trasúcimi sa rukami a vnútorným našepkávaním si, že všetko bude ok a som prehnane iracionálna a mám zhlboka dýchať. Potom to prešlo – začala som si zvykať na nové prostredie a asi aj tešiť. Avšak, čoskoro pandémia znova naplno udrela, moje pocity sa vrátili a ja sa ocitám v tomto začarovanom kruhu opäť…. Akurát trávim oveľa viac času na byte.
Znovuobjavila som dielo My Bed od Tracey Emin, ktoré reprezentuje depresívnu fázu v jej živote, keď štyri dni ležala v posteli bez jedla a pitia, iba s alkoholom. Vtedy som sa rozhodla vyšívať svoje strachy na posteľné obliečky a urobiť tak “jemnejšiu” interpretáciu jej diela. Preto som sa rozhodla použiť meditatívnu techniku výšivky a vizualizovať tak všetky svoje strachy na posteľných obliečkach, symbole komfortu, domova a intimity. Mnoho ľudí tvrdí, že úzkosti, strachy a depresie sú najhoršie len dovtedy, kým sa o ne s niekým nepodelíme, tak toto je asi pre mňa určitá forma terapie.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Vyhľadajte meno študenta alebo názov práce
Moje začiatky v Bratislave sú ťažké. Okrem pekných chvíľ, boli moje prvé týždne tu poznačené aj (zbytočnými) stresmi, trasúcimi sa rukami a vnútorným našepkávaním si, že všetko bude ok a som prehnane iracionálna a mám zhlboka dýchať. Potom to prešlo – začala som si zvykať na nové prostredie a asi aj tešiť. Avšak, čoskoro pandémia znova naplno udrela, moje pocity sa vrátili a ja sa ocitám v tomto začarovanom kruhu opäť…. Akurát trávim oveľa viac času na byte.
Znovuobjavila som dielo My Bed od Tracey Emin, ktoré reprezentuje depresívnu fázu v jej živote, keď štyri dni ležala v posteli bez jedla a pitia, iba s alkoholom. Vtedy som sa rozhodla vyšívať svoje strachy na posteľné obliečky a urobiť tak “jemnejšiu” interpretáciu jej diela. Preto som sa rozhodla použiť meditatívnu techniku výšivky a vizualizovať tak všetky svoje strachy na posteľných obliečkach, symbole komfortu, domova a intimity. Mnoho ľudí tvrdí, že úzkosti, strachy a depresie sú najhoršie len dovtedy, kým sa o ne s niekým nepodelíme, tak toto je asi pre mňa určitá forma terapie.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Moje začiatky v Bratislave sú ťažké. Okrem pekných chvíľ, boli moje prvé týždne tu poznačené aj (zbytočnými) stresmi, trasúcimi sa rukami a vnútorným našepkávaním si, že všetko bude ok a som prehnane iracionálna a mám zhlboka dýchať. Potom to prešlo – začala som si zvykať na nové prostredie a asi aj tešiť. Avšak, čoskoro pandémia znova naplno udrela, moje pocity sa vrátili a ja sa ocitám v tomto začarovanom kruhu opäť…. Akurát trávim oveľa viac času na byte.
Znovuobjavila som dielo My Bed od Tracey Emin, ktoré reprezentuje depresívnu fázu v jej živote, keď štyri dni ležala v posteli bez jedla a pitia, iba s alkoholom. Vtedy som sa rozhodla vyšívať svoje strachy na posteľné obliečky a urobiť tak “jemnejšiu” interpretáciu jej diela. Preto som sa rozhodla použiť meditatívnu techniku výšivky a vizualizovať tak všetky svoje strachy na posteľných obliečkach, symbole komfortu, domova a intimity. Mnoho ľudí tvrdí, že úzkosti, strachy a depresie sú najhoršie len dovtedy, kým sa o ne s niekým nepodelíme, tak toto je asi pre mňa určitá forma terapie.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia