
“Apropriácia obrazu” – Infantile je názvom prác, ktoré by som radšej definovala pojmom “výskum.” Jeho počiatky sa nachádzajú aj v mojich počiatkoch, a to kresbách z detstva, práve tie som sa rozhodla narušiť svojím “ dospeláckym okom.” Vybrala som ich z papiera, po presúvala po dimenziách digitálnych médií až, kým som nedospela k tomu, že sa z kresby stal znak a zo znaku symbol, vtedy nabral môj “výskum” svoj smer. Aký má znak a symbol vzťah s tým, čo tvoríme od detstva? Majú reálnu hodnotu? Toto sú niektoré z otázok, ktoré si kladiem a ktoré sa stávajú živnou pôdou mojich umeleckých interpretácií. Práce sú subjektívnym komentárom na niekoľko psychologických téz Carla Gustáva Junga jeho žiakov.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
Vyhľadajte meno študenta alebo názov práce
“Apropriácia obrazu” – Infantile je názvom prác, ktoré by som radšej definovala pojmom “výskum.” Jeho počiatky sa nachádzajú aj v mojich počiatkoch, a to kresbách z detstva, práve tie som sa rozhodla narušiť svojím “ dospeláckym okom.” Vybrala som ich z papiera, po presúvala po dimenziách digitálnych médií až, kým som nedospela k tomu, že sa z kresby stal znak a zo znaku symbol, vtedy nabral môj “výskum” svoj smer. Aký má znak a symbol vzťah s tým, čo tvoríme od detstva? Majú reálnu hodnotu? Toto sú niektoré z otázok, ktoré si kladiem a ktoré sa stávajú živnou pôdou mojich umeleckých interpretácií. Práce sú subjektívnym komentárom na niekoľko psychologických téz Carla Gustáva Junga jeho žiakov.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
“Apropriácia obrazu” – Infantile je názvom prác, ktoré by som radšej definovala pojmom “výskum.” Jeho počiatky sa nachádzajú aj v mojich počiatkoch, a to kresbách z detstva, práve tie som sa rozhodla narušiť svojím “ dospeláckym okom.” Vybrala som ich z papiera, po presúvala po dimenziách digitálnych médií až, kým som nedospela k tomu, že sa z kresby stal znak a zo znaku symbol, vtedy nabral môj “výskum” svoj smer. Aký má znak a symbol vzťah s tým, čo tvoríme od detstva? Majú reálnu hodnotu? Toto sú niektoré z otázok, ktoré si kladiem a ktoré sa stávajú živnou pôdou mojich umeleckých interpretácií. Práce sú subjektívnym komentárom na niekoľko psychologických téz Carla Gustáva Junga jeho žiakov.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry