Apropriácia obrazu -“Infantile” • Sarah Camilla Pekarčíková

Apropriácia obrazu -"Infantile"

“Apropriácia obrazu” – Infantile je názvom prác, ktoré by som radšej definovala pojmom “výskum.” Jeho počiatky sa nachádzajú aj v mojich počiatkoch, a to kresbách z detstva, práve tie som sa rozhodla narušiť svojím “ dospeláckym okom.” Vybrala som ich z papiera, po presúvala po dimenziách digitálnych médií až, kým som nedospela k tomu, že sa z kresby stal znak a zo znaku symbol, vtedy nabral môj “výskum” svoj smer. Aký má znak a symbol vzťah s tým, čo tvoríme od detstva? Majú reálnu hodnotu? Toto sú niektoré z otázok, ktoré si kladiem a ktoré sa stávajú živnou pôdou mojich umeleckých interpretácií. Práce sú subjektívnym komentárom na niekoľko psychologických téz Carla Gustáva Junga jeho žiakov.

Zdieľať

Vyhľadajte meno študenta alebo názov práce

Apropriácia obrazu -“Infantile” • Sarah Camilla Pekarčíková

Apropriácia obrazu -"Infantile"

“Apropriácia obrazu” – Infantile je názvom prác, ktoré by som radšej definovala pojmom “výskum.” Jeho počiatky sa nachádzajú aj v mojich počiatkoch, a to kresbách z detstva, práve tie som sa rozhodla narušiť svojím “ dospeláckym okom.” Vybrala som ich z papiera, po presúvala po dimenziách digitálnych médií až, kým som nedospela k tomu, že sa z kresby stal znak a zo znaku symbol, vtedy nabral môj “výskum” svoj smer. Aký má znak a symbol vzťah s tým, čo tvoríme od detstva? Majú reálnu hodnotu? Toto sú niektoré z otázok, ktoré si kladiem a ktoré sa stávajú živnou pôdou mojich umeleckých interpretácií. Práce sú subjektívnym komentárom na niekoľko psychologických téz Carla Gustáva Junga jeho žiakov.

Zdieľať

Apropriácia obrazu -“Infantile” • Sarah Camilla Pekarčíková

Apropriácia obrazu -"Infantile"

“Apropriácia obrazu” – Infantile je názvom prác, ktoré by som radšej definovala pojmom “výskum.” Jeho počiatky sa nachádzajú aj v mojich počiatkoch, a to kresbách z detstva, práve tie som sa rozhodla narušiť svojím “ dospeláckym okom.” Vybrala som ich z papiera, po presúvala po dimenziách digitálnych médií až, kým som nedospela k tomu, že sa z kresby stal znak a zo znaku symbol, vtedy nabral môj “výskum” svoj smer. Aký má znak a symbol vzťah s tým, čo tvoríme od detstva? Majú reálnu hodnotu? Toto sú niektoré z otázok, ktoré si kladiem a ktoré sa stávajú živnou pôdou mojich umeleckých interpretácií. Práce sú subjektívnym komentárom na niekoľko psychologických téz Carla Gustáva Junga jeho žiakov.

Zdieľať

Sarah Camilla Pekarčíková

sarahamourcamilla@gmail.com

0903540412

Sarah Camilla Pekarčíková

sarahamourcamilla@gmail.com

0903540412

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave

Katedra

Grafika a iné médiá

Ateliér

Ateliér ilustrácie a grafiky

Ročník štúdia

4.

Stupeň štúdia

Bc.

Vedúci pedagógovia

Ľuboslav Paľo

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave

Katedra

Grafika a iné médiá

Ateliér

Ateliér ilustrácie a grafiky

Ročník štúdia

4.

Stupeň štúdia

Bc.

Vedúci pedagógovia

Ľuboslav Paľo

Hľadáte niečo alebo niekoho?

Sleduj nás na Instagrame!

Prihlasovanie prác na akýkoľvek Prieskum je stále otvorené!

Prihlás svoju prácu dodatočne na akýkoľvek Digitálny Prieskum.