Fly to the Moon • Kamila Zuščáková

Fly to the Moon

Mojim zámerom bolo, zamyslieť sa nad pozitívami aktuálnej situácie v súvislosti s pandémiou Covid-19. Čo je pozitívne?  Covid-19 mení naše životy a plány. Niektorým sa rúcajú istoty od základov. Slová strach, odlúčenie, online prítomnosť, strata práce, sú stále často skloňované. Pre mňa osobne bolo náročné zostať kreatívnou. Nájsť pozitíva a stavať na nich svoju podstatu práce. Som realista. Nevedela som prísť na nič, okrem zvýšenej pôrodnosti v nasledujúcich mesiacoch. To však nebola téma, ktorú by som chcela rozvíjať.

Chytila som ceruzku, začala pracovať so zámerom uvoľniť sa, vykresliť si ruku, tvoriť.  Pracovala som s hrubou obrysovou líniou. Každý predmety / znak / symbol má pre mňa svoje opodstatnenie. Inšpiratívne boli video hovory s kamarátkou, knihy, ktoré ma dostávali z reality. Príjemné chvíľky s rodinou pri šálke kávy a ďalšie. Prišla úľava a prebudilo sa vo mne dieťa, ktoré chcelo odletieť na Mesiac. S tým sa spojila jedna teória, ktorú som počula pred pár rokmi. Išlo o teóriu, ktorá tvrdila že to čo si želáš, to na čo myslíš a to čo vyslovuješ, posielaš do vesmíru a ten ti to splní. Tak som tam poslala raketu s odkazom: “chcem byť Ok.” Neviem či to funguje, zatiaľ sa mi odpoveď nevrátila :)

Zdieľať

Vyhľadajte meno študenta alebo názov práce

Fly to the Moon • Kamila Zuščáková

Fly to the Moon

Mojim zámerom bolo, zamyslieť sa nad pozitívami aktuálnej situácie v súvislosti s pandémiou Covid-19. Čo je pozitívne?  Covid-19 mení naše životy a plány. Niektorým sa rúcajú istoty od základov. Slová strach, odlúčenie, online prítomnosť, strata práce, sú stále často skloňované. Pre mňa osobne bolo náročné zostať kreatívnou. Nájsť pozitíva a stavať na nich svoju podstatu práce. Som realista. Nevedela som prísť na nič, okrem zvýšenej pôrodnosti v nasledujúcich mesiacoch. To však nebola téma, ktorú by som chcela rozvíjať.

Chytila som ceruzku, začala pracovať so zámerom uvoľniť sa, vykresliť si ruku, tvoriť.  Pracovala som s hrubou obrysovou líniou. Každý predmety / znak / symbol má pre mňa svoje opodstatnenie. Inšpiratívne boli video hovory s kamarátkou, knihy, ktoré ma dostávali z reality. Príjemné chvíľky s rodinou pri šálke kávy a ďalšie. Prišla úľava a prebudilo sa vo mne dieťa, ktoré chcelo odletieť na Mesiac. S tým sa spojila jedna teória, ktorú som počula pred pár rokmi. Išlo o teóriu, ktorá tvrdila že to čo si želáš, to na čo myslíš a to čo vyslovuješ, posielaš do vesmíru a ten ti to splní. Tak som tam poslala raketu s odkazom: “chcem byť Ok.” Neviem či to funguje, zatiaľ sa mi odpoveď nevrátila :)

Zdieľať

Fly to the Moon • Kamila Zuščáková

Fly to the Moon

Mojim zámerom bolo, zamyslieť sa nad pozitívami aktuálnej situácie v súvislosti s pandémiou Covid-19. Čo je pozitívne?  Covid-19 mení naše životy a plány. Niektorým sa rúcajú istoty od základov. Slová strach, odlúčenie, online prítomnosť, strata práce, sú stále často skloňované. Pre mňa osobne bolo náročné zostať kreatívnou. Nájsť pozitíva a stavať na nich svoju podstatu práce. Som realista. Nevedela som prísť na nič, okrem zvýšenej pôrodnosti v nasledujúcich mesiacoch. To však nebola téma, ktorú by som chcela rozvíjať.

Chytila som ceruzku, začala pracovať so zámerom uvoľniť sa, vykresliť si ruku, tvoriť.  Pracovala som s hrubou obrysovou líniou. Každý predmety / znak / symbol má pre mňa svoje opodstatnenie. Inšpiratívne boli video hovory s kamarátkou, knihy, ktoré ma dostávali z reality. Príjemné chvíľky s rodinou pri šálke kávy a ďalšie. Prišla úľava a prebudilo sa vo mne dieťa, ktoré chcelo odletieť na Mesiac. S tým sa spojila jedna teória, ktorú som počula pred pár rokmi. Išlo o teóriu, ktorá tvrdila že to čo si želáš, to na čo myslíš a to čo vyslovuješ, posielaš do vesmíru a ten ti to splní. Tak som tam poslala raketu s odkazom: “chcem byť Ok.” Neviem či to funguje, zatiaľ sa mi odpoveď nevrátila :)

Zdieľať

Kamila Zuščáková

kamilazuscakova@gmail.com

Kamila Zuščáková

kamilazuscakova@gmail.com

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave

Katedra

Textilná tvorba

Ateliér

Ateliér textilnej tvorby v priestore

Ročník štúdia

4.

Stupeň štúdia

Bc.

Vedúci pedagógovia

doc. MA Blanka Cepková

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave

Katedra

Textilná tvorba

Ateliér

Ateliér textilnej tvorby v priestore

Ročník štúdia

4.

Stupeň štúdia

Bc.

Vedúci pedagógovia

doc. MA Blanka Cepková

Hľadáte niečo alebo niekoho?

Sleduj nás na Instagrame!

Prihlasovanie prác na akýkoľvek Prieskum je stále otvorené!

Prihlás svoju prácu dodatočne na akýkoľvek Digitálny Prieskum.