
V tejto inštalácii prepájam tri svety. Prvý je svet prírody, kde je ako nosný materiál hlina, druhý svet tvorí urbánny priestor, kde som ako atribút tohto miesta zvolila železobetón. Tretí svet je nájdený imaginatívny priestor z meditácií. Tu som pracovala s posledným nájdeným miestom, kde boli skaly a pôda spálené na uhlie a popol. Vytvorením slaného vodopádu v imaginácii sa tento kus nehmotného miesta kryštalizoval a postupne očisťoval. Z tohto miesta som vybrala ako nosný materiál pre tento svet soľ. Tá v inštalácii prepája všetky tieto tri svety skrz kryštalizáciu objektov. Prepájaním týchto svetov tak vytváram paradoxný svet, v ktorom spájam hmotné s nehmotným, fyzické s imaginatívnym.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky študenta*ky
V tejto sekcii bližšie spoznáte ďalšie príspevky každej Študentky*a . . . . . už čoskoro
Ďalšie príspevky z katedry
Vyhľadajte meno študenta alebo názov práce
V tejto inštalácii prepájam tri svety. Prvý je svet prírody, kde je ako nosný materiál hlina, druhý svet tvorí urbánny priestor, kde som ako atribút tohto miesta zvolila železobetón. Tretí svet je nájdený imaginatívny priestor z meditácií. Tu som pracovala s posledným nájdeným miestom, kde boli skaly a pôda spálené na uhlie a popol. Vytvorením slaného vodopádu v imaginácii sa tento kus nehmotného miesta kryštalizoval a postupne očisťoval. Z tohto miesta som vybrala ako nosný materiál pre tento svet soľ. Tá v inštalácii prepája všetky tieto tri svety skrz kryštalizáciu objektov. Prepájaním týchto svetov tak vytváram paradoxný svet, v ktorom spájam hmotné s nehmotným, fyzické s imaginatívnym.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky študenta*ky
V tejto sekcii bližšie spoznáte ďalšie príspevky každej Študentky*a . . . . . už čoskoro
Ďalšie príspevky z katedry
V tejto inštalácii prepájam tri svety. Prvý je svet prírody, kde je ako nosný materiál hlina, druhý svet tvorí urbánny priestor, kde som ako atribút tohto miesta zvolila železobetón. Tretí svet je nájdený imaginatívny priestor z meditácií. Tu som pracovala s posledným nájdeným miestom, kde boli skaly a pôda spálené na uhlie a popol. Vytvorením slaného vodopádu v imaginácii sa tento kus nehmotného miesta kryštalizoval a postupne očisťoval. Z tohto miesta som vybrala ako nosný materiál pre tento svet soľ. Tá v inštalácii prepája všetky tieto tri svety skrz kryštalizáciu objektov. Prepájaním týchto svetov tak vytváram paradoxný svet, v ktorom spájam hmotné s nehmotným, fyzické s imaginatívnym.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky študenta*ky
V tejto sekcii bližšie spoznáte ďalšie príspevky každej Študentky*a . . . . . už čoskoro
Ďalšie príspevky z katedry
Hľadáte niečo alebo niekoho?