
Záchrana sveta podľa G. je reedícia knihy autorky Etely Farkašovej z roku 2002, ktorá sa adaptuje na aktuálnu situáciu. Hlavná hrdinka trpí obsedantno-kompulzívnou poruchou v kombinácii s autizmom. Je presvedčená, že svet sa dá zachrániť len poriadkom, opakovaním, nastavením rutiny. Za ideálny tvar považuje kružnicu. Celý dej sa cyklí. Hlavný zámer, navodiť pocit G. vo svete chaosu, neporiadku, špiny.
Nosným prvkom knihy je odhalenie knižného bloku, a teda zmazanie pomyselných tvrdých mantinelov začiatku a konca. Krehkosť a zraniteľnosť knihy prezentuje pocit hlavnej hrdinky vo svete. Paginácia je na každej strane umiestnená inak, čo narušilo zaužívanosť a zaujalo funkciu elementu, ktorý ruší čitateľa. Ďalší takýto element sú fotografie, pri ktorých nieje dôležité akú obrazovú informáciu nesú, ale akú rušivú funkciu majú.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
Vyhľadajte meno študenta alebo názov práce
Záchrana sveta podľa G. je reedícia knihy autorky Etely Farkašovej z roku 2002, ktorá sa adaptuje na aktuálnu situáciu. Hlavná hrdinka trpí obsedantno-kompulzívnou poruchou v kombinácii s autizmom. Je presvedčená, že svet sa dá zachrániť len poriadkom, opakovaním, nastavením rutiny. Za ideálny tvar považuje kružnicu. Celý dej sa cyklí. Hlavný zámer, navodiť pocit G. vo svete chaosu, neporiadku, špiny.
Nosným prvkom knihy je odhalenie knižného bloku, a teda zmazanie pomyselných tvrdých mantinelov začiatku a konca. Krehkosť a zraniteľnosť knihy prezentuje pocit hlavnej hrdinky vo svete. Paginácia je na každej strane umiestnená inak, čo narušilo zaužívanosť a zaujalo funkciu elementu, ktorý ruší čitateľa. Ďalší takýto element sú fotografie, pri ktorých nieje dôležité akú obrazovú informáciu nesú, ale akú rušivú funkciu majú.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Záchrana sveta podľa G. je reedícia knihy autorky Etely Farkašovej z roku 2002, ktorá sa adaptuje na aktuálnu situáciu. Hlavná hrdinka trpí obsedantno-kompulzívnou poruchou v kombinácii s autizmom. Je presvedčená, že svet sa dá zachrániť len poriadkom, opakovaním, nastavením rutiny. Za ideálny tvar považuje kružnicu. Celý dej sa cyklí. Hlavný zámer, navodiť pocit G. vo svete chaosu, neporiadku, špiny.
Nosným prvkom knihy je odhalenie knižného bloku, a teda zmazanie pomyselných tvrdých mantinelov začiatku a konca. Krehkosť a zraniteľnosť knihy prezentuje pocit hlavnej hrdinky vo svete. Paginácia je na každej strane umiestnená inak, čo narušilo zaužívanosť a zaujalo funkciu elementu, ktorý ruší čitateľa. Ďalší takýto element sú fotografie, pri ktorých nieje dôležité akú obrazovú informáciu nesú, ale akú rušivú funkciu majú.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia