
Vo svojej semestrálnej práci som skúmala svoju vlastnú rutinu a miesta alebo priestory, ktoré sú či boli jej súčasťou. Pracovala som s princípom výberu jedného fragmentu z daného miesta, ktorý som následne vrstvila a kopírovala na seba, čím vznikali rôzne geometricky abstraktné kompozície. Týmto spôsobom som sa snažila vyjadriť svoj vzťah k nim a k ich pominuteľnosti z rutiny. Využila som techniku linorytu, kresby ceruzou, spreju a ich kombináciu. Práce vo finálnom výstupe sú vo formáte A3 a 250x250mm.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
Vyhľadajte meno študenta alebo názov práce
Vo svojej semestrálnej práci som skúmala svoju vlastnú rutinu a miesta alebo priestory, ktoré sú či boli jej súčasťou. Pracovala som s princípom výberu jedného fragmentu z daného miesta, ktorý som následne vrstvila a kopírovala na seba, čím vznikali rôzne geometricky abstraktné kompozície. Týmto spôsobom som sa snažila vyjadriť svoj vzťah k nim a k ich pominuteľnosti z rutiny. Využila som techniku linorytu, kresby ceruzou, spreju a ich kombináciu. Práce vo finálnom výstupe sú vo formáte A3 a 250x250mm.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Vo svojej semestrálnej práci som skúmala svoju vlastnú rutinu a miesta alebo priestory, ktoré sú či boli jej súčasťou. Pracovala som s princípom výberu jedného fragmentu z daného miesta, ktorý som následne vrstvila a kopírovala na seba, čím vznikali rôzne geometricky abstraktné kompozície. Týmto spôsobom som sa snažila vyjadriť svoj vzťah k nim a k ich pominuteľnosti z rutiny. Využila som techniku linorytu, kresby ceruzou, spreju a ich kombináciu. Práce vo finálnom výstupe sú vo formáte A3 a 250x250mm.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia