
Na začiatku semestra som mala pocit akéhosi zaseknutia, zdalo sa mi, že stojím na jednom mieste a vôbec sa neposúvam, a ak som sa aj posúvala tak som vôbec nevedela kam. Nevedela som moju situáciu nijako zmeniť, takže som sa napokon riadila tým, že ju musím prijať. Často som chodila na prechádzky a rozhodla som sa dať veciam čas a iba ich pozorovať. V súvislosti s tým som si začala všímať a vyhľadávať veci, momenty, ktoré mi ukazujú trpezlivosť, stálosť, vytrvalosť a ktoré pre mňa nejakým spôsobom symbolizujú obdobie prečkávania. Tieto motívy som našla v prírode, ktorá sa chystá na zimu a ktorá navonok pôsobí zamrznuto, no pod povrchom sa dejú veľké veci. Rovnako ma bavilo pozorovať zvieratá, konkrétne naše ovečky, ktorých deň vyzerá vždy tak isto a ktorých nemennosť ma bavilo sledovať – preto ich mám zobrazené na viacerých obrazoch a viackrát som sa k nim vrátila. Stálosť som sa snažila zobraziť aj pri maľbe môjho psa, ktorý niekoľko hodín sedel nehybne pod stromčekom a díval sa hore do koruny, kde sedel drozd. Zdalo sa mi to ako blízky moment v súvislosti s tým, čím som sa zaoberala: akoby čakal na niečo, čo sa mu nikdy nemusí podariť, ale aj tak mu to nijakým spôsobom nenarušilo vytrvalosť.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
V prípade záujmu o nákup diela kontaktujte výlučne jeho Autora*ku
Ďalšie príspevky študenta*ky
Ďalšie príspevky z katedry
Na začiatku semestra som mala pocit akéhosi zaseknutia, zdalo sa mi, že stojím na jednom mieste a vôbec sa neposúvam, a ak som sa aj posúvala tak som vôbec nevedela kam. Nevedela som moju situáciu nijako zmeniť, takže som sa napokon riadila tým, že ju musím prijať. Často som chodila na prechádzky a rozhodla som sa dať veciam čas a iba ich pozorovať. V súvislosti s tým som si začala všímať a vyhľadávať veci, momenty, ktoré mi ukazujú trpezlivosť, stálosť, vytrvalosť a ktoré pre mňa nejakým spôsobom symbolizujú obdobie prečkávania. Tieto motívy som našla v prírode, ktorá sa chystá na zimu a ktorá navonok pôsobí zamrznuto, no pod povrchom sa dejú veľké veci. Rovnako ma bavilo pozorovať zvieratá, konkrétne naše ovečky, ktorých deň vyzerá vždy tak isto a ktorých nemennosť ma bavilo sledovať – preto ich mám zobrazené na viacerých obrazoch a viackrát som sa k nim vrátila. Stálosť som sa snažila zobraziť aj pri maľbe môjho psa, ktorý niekoľko hodín sedel nehybne pod stromčekom a díval sa hore do koruny, kde sedel drozd. Zdalo sa mi to ako blízky moment v súvislosti s tým, čím som sa zaoberala: akoby čakal na niečo, čo sa mu nikdy nemusí podariť, ale aj tak mu to nijakým spôsobom nenarušilo vytrvalosť.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
V prípade záujmu kontaktujte výlučne Autora*ku diela.
Ďalšie príspevky z katedry
Na začiatku semestra som mala pocit akéhosi zaseknutia, zdalo sa mi, že stojím na jednom mieste a vôbec sa neposúvam, a ak som sa aj posúvala tak som vôbec nevedela kam. Nevedela som moju situáciu nijako zmeniť, takže som sa napokon riadila tým, že ju musím prijať. Často som chodila na prechádzky a rozhodla som sa dať veciam čas a iba ich pozorovať. V súvislosti s tým som si začala všímať a vyhľadávať veci, momenty, ktoré mi ukazujú trpezlivosť, stálosť, vytrvalosť a ktoré pre mňa nejakým spôsobom symbolizujú obdobie prečkávania. Tieto motívy som našla v prírode, ktorá sa chystá na zimu a ktorá navonok pôsobí zamrznuto, no pod povrchom sa dejú veľké veci. Rovnako ma bavilo pozorovať zvieratá, konkrétne naše ovečky, ktorých deň vyzerá vždy tak isto a ktorých nemennosť ma bavilo sledovať – preto ich mám zobrazené na viacerých obrazoch a viackrát som sa k nim vrátila. Stálosť som sa snažila zobraziť aj pri maľbe môjho psa, ktorý niekoľko hodín sedel nehybne pod stromčekom a díval sa hore do koruny, kde sedel drozd. Zdalo sa mi to ako blízky moment v súvislosti s tým, čím som sa zaoberala: akoby čakal na niečo, čo sa mu nikdy nemusí podariť, ale aj tak mu to nijakým spôsobom nenarušilo vytrvalosť.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
V prípade záujmu kontaktujte výlučne Autora*ku diela.
Hľadáte niečo alebo niekoho?