Welcome to the Trip • Hugo Raýman

Welcome to the Trip

Ide o sériu šiestich grafík tvorených farebnou sútlaćou troch linorytov. V tejto sérii sa štylistcky snažím imitovať vyzuálnu podobu propagandy, často používanej rôznymi totalitnými režimamy. Preto mi prišlo príhodné ako materiál použiť linoleum, ktoré si jeden z týchto režimov odžilo. Dochádza tak k tlačovým chybám, ktoré umocňujú estetiku lacnej propagandy.

Jednotlivé grafiky sú inšpirované Bratislavou a životom v nej. Ide o akési fiktívne méty, ktoré počas svojho života tu určite zažil nejeden Bratislavčan. Výstup na Slavín je najnovšou métou z tejto série, keďže tento výstup je možné uskutočniť len v nočných hodinách a za predpokladu že samotný pomník je pod lešením. 

Štylizácia grafík je zároveň inšpirovaná rozličnými komemoratívnymi odznakmi, ktoré vznikali za socializmu.

Share on facebook
Zdieľať

Welcome to the Trip • Hugo Raýman

Welcome to the Trip

Ide o sériu šiestich grafík tvorených farebnou sútlaćou troch linorytov. V tejto sérii sa štylistcky snažím imitovať vyzuálnu podobu propagandy, často používanej rôznymi totalitnými režimamy. Preto mi prišlo príhodné ako materiál použiť linoleum, ktoré si jeden z týchto režimov odžilo. Dochádza tak k tlačovým chybám, ktoré umocňujú estetiku lacnej propagandy.

Jednotlivé grafiky sú inšpirované Bratislavou a životom v nej. Ide o akési fiktívne méty, ktoré počas svojho života tu určite zažil nejeden Bratislavčan. Výstup na Slavín je najnovšou métou z tejto série, keďže tento výstup je možné uskutočniť len v nočných hodinách a za predpokladu že samotný pomník je pod lešením. 

Štylizácia grafík je zároveň inšpirovaná rozličnými komemoratívnymi odznakmi, ktoré vznikali za socializmu.

Share on facebook
Zdieľať

Welcome to the Trip • Hugo Raýman

Welcome to the Trip

Ide o sériu šiestich grafík tvorených farebnou sútlaćou troch linorytov. V tejto sérii sa štylistcky snažím imitovať vyzuálnu podobu propagandy, často používanej rôznymi totalitnými režimamy. Preto mi prišlo príhodné ako materiál použiť linoleum, ktoré si jeden z týchto režimov odžilo. Dochádza tak k tlačovým chybám, ktoré umocňujú estetiku lacnej propagandy.

Jednotlivé grafiky sú inšpirované Bratislavou a životom v nej. Ide o akési fiktívne méty, ktoré počas svojho života tu určite zažil nejeden Bratislavčan. Výstup na Slavín je najnovšou métou z tejto série, keďže tento výstup je možné uskutočniť len v nočných hodinách a za predpokladu že samotný pomník je pod lešením. 

Štylizácia grafík je zároveň inšpirovaná rozličnými komemoratívnymi odznakmi, ktoré vznikali za socializmu.

Share on facebook
Zdieľať

Hugo Raýman

hugo.rej@gmail.com

0917598808

Hugo Raýman

hugo.rej@gmail.com

0917598808

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave

Katedra

Grafika a iné médiá

Ateliér

ateliér voľnej a farebnej grafiky

Ročník štúdia

2.

Stupeň štúdia

Bc.

Vedúci pedagógovia

V. Kolenčík

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave

Katedra

Grafika a iné médiá

Ateliér

ateliér voľnej a farebnej grafiky

Ročník štúdia

2.

Stupeň štúdia

Bc.

Vedúci pedagógovia

V. Kolenčík