
Prácou rozoberám naše zaužívané správanie vychádzajúce z nevedomosti.
Si ovca? Správaš sa ako ovca? Nemusíš byť ovca! Nebuď ovca!
Vzájomná interakcia prepájania a uvedomovania si, že my sme tou “ovcou”, ale zároveň sme aj “vodcom”. My sme tí, ktorí majú možnosť viesť a ovplyvňovať ale zároveň sme ovplyvňovaní.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
Vyhľadajte meno študenta alebo názov práce
Prácou rozoberám naše zaužívané správanie vychádzajúce z nevedomosti.
Si ovca? Správaš sa ako ovca? Nemusíš byť ovca! Nebuď ovca!
Vzájomná interakcia prepájania a uvedomovania si, že my sme tou “ovcou”, ale zároveň sme aj “vodcom”. My sme tí, ktorí majú možnosť viesť a ovplyvňovať ale zároveň sme ovplyvňovaní.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
Prácou rozoberám naše zaužívané správanie vychádzajúce z nevedomosti.
Si ovca? Správaš sa ako ovca? Nemusíš byť ovca! Nebuď ovca!
Vzájomná interakcia prepájania a uvedomovania si, že my sme tou “ovcou”, ale zároveň sme aj “vodcom”. My sme tí, ktorí majú možnosť viesť a ovplyvňovať ale zároveň sme ovplyvňovaní.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry