Proporcia • Ilarii Omelchenko

Proporcia

Mojou  inšpiráciou pre spracovanie témy Proporcia sa stal Fibonacciho číselný rad. Ako hlavnú formu som vzal kruh a štvorec. Pri tvorbe formy prsteňa s ich pomocou som využil rozmery Fibonacciho číselného radu vrátane proporcionálnych vzájomných vzťahov. Vo svojej práci pokúsil spojiť presnosť a interakciu medzi prvkami.

Share on facebook
Zdieľať

Proporcia • Ilarii Omelchenko

Proporcia

Mojou  inšpiráciou pre spracovanie témy Proporcia sa stal Fibonacciho číselný rad. Ako hlavnú formu som vzal kruh a štvorec. Pri tvorbe formy prsteňa s ich pomocou som využil rozmery Fibonacciho číselného radu vrátane proporcionálnych vzájomných vzťahov. Vo svojej práci pokúsil spojiť presnosť a interakciu medzi prvkami.

Share on facebook
Zdieľať

Proporcia • Ilarii Omelchenko

Proporcia

Mojou  inšpiráciou pre spracovanie témy Proporcia sa stal Fibonacciho číselný rad. Ako hlavnú formu som vzal kruh a štvorec. Pri tvorbe formy prsteňa s ich pomocou som využil rozmery Fibonacciho číselného radu vrátane proporcionálnych vzájomných vzťahov. Vo svojej práci pokúsil spojiť presnosť a interakciu medzi prvkami.

Share on facebook
Zdieľať

Ilarii Omelchenko

ilarii.omelchenko@gmail.com

Ilarii Omelchenko

ilarii.omelchenko@gmail.com

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave

Katedra

Šperk, Sklo a Keramika

Ateliér

Ateliér S+M+L_XL – KOV A ŠPERK

Ročník štúdia

2.

Stupeň štúdia

Bc.

Vedúci pedagógovia

Vedúci ateliéru: prof. Karol Weisslechner, akad. arch. Asistent: Mgr. art. Kristýna Španihelová, ArtD. MgA. Matúš Cepka

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave

Katedra

Šperk, Sklo a Keramika

Ateliér

Ateliér S+M+L_XL – KOV A ŠPERK

Ročník štúdia

2.

Stupeň štúdia

Bc.

Vedúci pedagógovia

Vedúci ateliéru: prof. Karol Weisslechner, akad. arch. Asistent: Mgr. art. Kristýna Španihelová, ArtD. MgA. Matúš Cepka