
Mojou inšpiráciou pre spracovanie témy Proporcia sa stal Fibonacciho číselný rad. Ako hlavnú formu som vzal kruh a štvorec. Pri tvorbe formy prsteňa s ich pomocou som využil rozmery Fibonacciho číselného radu vrátane proporcionálnych vzájomných vzťahov. Vo svojej práci pokúsil spojiť presnosť a interakciu medzi prvkami.
ilarii.omelchenko@gmail.com
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
Vyhľadajte meno študenta alebo názov práce
Mojou inšpiráciou pre spracovanie témy Proporcia sa stal Fibonacciho číselný rad. Ako hlavnú formu som vzal kruh a štvorec. Pri tvorbe formy prsteňa s ich pomocou som využil rozmery Fibonacciho číselného radu vrátane proporcionálnych vzájomných vzťahov. Vo svojej práci pokúsil spojiť presnosť a interakciu medzi prvkami.
ilarii.omelchenko@gmail.com
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
Mojou inšpiráciou pre spracovanie témy Proporcia sa stal Fibonacciho číselný rad. Ako hlavnú formu som vzal kruh a štvorec. Pri tvorbe formy prsteňa s ich pomocou som využil rozmery Fibonacciho číselného radu vrátane proporcionálnych vzájomných vzťahov. Vo svojej práci pokúsil spojiť presnosť a interakciu medzi prvkami.
ilarii.omelchenko@gmail.com
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry