
Mojou inšpiráciou pre spracovanie témy Proporcia sa stal Fibonacciho číselný rad. Ako hlavnú formu som vzal kruh a štvorec. Pri tvorbe formy prsteňa s ich pomocou som využil rozmery Fibonacciho číselného radu vrátane proporcionálnych vzájomných vzťahov. Vo svojej práci pokúsil spojiť presnosť a interakciu medzi prvkami.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Mojou inšpiráciou pre spracovanie témy Proporcia sa stal Fibonacciho číselný rad. Ako hlavnú formu som vzal kruh a štvorec. Pri tvorbe formy prsteňa s ich pomocou som využil rozmery Fibonacciho číselného radu vrátane proporcionálnych vzájomných vzťahov. Vo svojej práci pokúsil spojiť presnosť a interakciu medzi prvkami.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Mojou inšpiráciou pre spracovanie témy Proporcia sa stal Fibonacciho číselný rad. Ako hlavnú formu som vzal kruh a štvorec. Pri tvorbe formy prsteňa s ich pomocou som využil rozmery Fibonacciho číselného radu vrátane proporcionálnych vzájomných vzťahov. Vo svojej práci pokúsil spojiť presnosť a interakciu medzi prvkami.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry