
Tento semester som sa rozhodla zamerať svoju pozornosť na jednu z masovo vyrábaných
potravín, označovanú ako čipsy, známe aj ako – zemiakove lupienky. Tento produkt sa mi zdal
očividne výborný nielen z hľadiska formy, ale aj z hľadiska spoločenskej funkcie.
Hlavným cieľom projektu je ukázať, ako sa z bežného skúmania obyčajného balenia slaných
lupienkov môže stať celosvetový problém spojený s človekom a jeho nekonečnými pokusmi
neúnavne zhrabávať všetky výhody a bez prestania exponenciálne zväčšovať všetko
nadobudnuté.
Túto absurditu ľudskej existencie som sa snažila ukázať nielen svojimi činmi (napr. meraním
veľkosti každej lupienky v balení a skenovaním vybavenia, ktoré som potrebovala na vytvorenie
fiktívnej vedeckej štúdie), ale aj zo strany diváka, ktorý listuje takmer tu istu stránku
knihy-vyskumu a sleduje minimalne drobné zmeny vo veľkosti cipsov, čo v skutočnosti nedáva
žiadny zmysel.
Konečným výsledkom môjho pseudo výskumu bol chrumkavý maz :) (tuk) presakujúci cez
papier, ktorý môže divákovi pripomínať celý vesmírny systém, ako aj veľký fotogram jedneho
čipsu, ktorý vyzerá ako mesiac. Snažila som sa demonštrovať, aká komická a nemilosrdná je
hyperbolickosť súčasnosti, ktorú robí človek. Aké nezmyselné sú jeho pokusy podrobiť si celý
systém.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
Vyhľadajte meno študenta alebo názov práce
Tento semester som sa rozhodla zamerať svoju pozornosť na jednu z masovo vyrábaných
potravín, označovanú ako čipsy, známe aj ako – zemiakove lupienky. Tento produkt sa mi zdal
očividne výborný nielen z hľadiska formy, ale aj z hľadiska spoločenskej funkcie.
Hlavným cieľom projektu je ukázať, ako sa z bežného skúmania obyčajného balenia slaných
lupienkov môže stať celosvetový problém spojený s človekom a jeho nekonečnými pokusmi
neúnavne zhrabávať všetky výhody a bez prestania exponenciálne zväčšovať všetko
nadobudnuté.
Túto absurditu ľudskej existencie som sa snažila ukázať nielen svojimi činmi (napr. meraním
veľkosti každej lupienky v balení a skenovaním vybavenia, ktoré som potrebovala na vytvorenie
fiktívnej vedeckej štúdie), ale aj zo strany diváka, ktorý listuje takmer tu istu stránku
knihy-vyskumu a sleduje minimalne drobné zmeny vo veľkosti cipsov, čo v skutočnosti nedáva
žiadny zmysel.
Konečným výsledkom môjho pseudo výskumu bol chrumkavý maz :) (tuk) presakujúci cez
papier, ktorý môže divákovi pripomínať celý vesmírny systém, ako aj veľký fotogram jedneho
čipsu, ktorý vyzerá ako mesiac. Snažila som sa demonštrovať, aká komická a nemilosrdná je
hyperbolickosť súčasnosti, ktorú robí človek. Aké nezmyselné sú jeho pokusy podrobiť si celý
systém.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
Tento semester som sa rozhodla zamerať svoju pozornosť na jednu z masovo vyrábaných
potravín, označovanú ako čipsy, známe aj ako – zemiakove lupienky. Tento produkt sa mi zdal
očividne výborný nielen z hľadiska formy, ale aj z hľadiska spoločenskej funkcie.
Hlavným cieľom projektu je ukázať, ako sa z bežného skúmania obyčajného balenia slaných
lupienkov môže stať celosvetový problém spojený s človekom a jeho nekonečnými pokusmi
neúnavne zhrabávať všetky výhody a bez prestania exponenciálne zväčšovať všetko
nadobudnuté.
Túto absurditu ľudskej existencie som sa snažila ukázať nielen svojimi činmi (napr. meraním
veľkosti každej lupienky v balení a skenovaním vybavenia, ktoré som potrebovala na vytvorenie
fiktívnej vedeckej štúdie), ale aj zo strany diváka, ktorý listuje takmer tu istu stránku
knihy-vyskumu a sleduje minimalne drobné zmeny vo veľkosti cipsov, čo v skutočnosti nedáva
žiadny zmysel.
Konečným výsledkom môjho pseudo výskumu bol chrumkavý maz :) (tuk) presakujúci cez
papier, ktorý môže divákovi pripomínať celý vesmírny systém, ako aj veľký fotogram jedneho
čipsu, ktorý vyzerá ako mesiac. Snažila som sa demonštrovať, aká komická a nemilosrdná je
hyperbolickosť súčasnosti, ktorú robí človek. Aké nezmyselné sú jeho pokusy podrobiť si celý
systém.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry