
V kontexte semestrálnej ulohy “Sprievodca” som sa snažila ukázať divákovi dôležitosť a globálnosť témy hluchonemosti.
Hlavná scéna sa odohráva na okraji mesta. Hluchý a nemý turista sa pýta hovoriaceho okoloidúceho: “Ako sa dostať do centra mesta?”. Na prvý pohľad nič zložité: jedna osoba sa snaží sprostredkovať informácie a druhá ju pochopiť a spravne analyzovať, ale ak vezmeme do úvahy nerovnosť podmienok, tak potom v určitom okamihu dôjde k obrovskému nepohodliu z oboch stran.
Chcem, aby divák postavil sa na miesto jednej z postáv dialógu, predstavil si, aký bude výsledok udalostí, precítil celú hĺbku situácie, a nakoniec rozhodol či „Dostal sa do centra mesta?“.
Projekt bol realizovaný vo formáte flip-booku.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
Vyhľadajte meno študenta alebo názov práce
V kontexte semestrálnej ulohy “Sprievodca” som sa snažila ukázať divákovi dôležitosť a globálnosť témy hluchonemosti.
Hlavná scéna sa odohráva na okraji mesta. Hluchý a nemý turista sa pýta hovoriaceho okoloidúceho: “Ako sa dostať do centra mesta?”. Na prvý pohľad nič zložité: jedna osoba sa snaží sprostredkovať informácie a druhá ju pochopiť a spravne analyzovať, ale ak vezmeme do úvahy nerovnosť podmienok, tak potom v určitom okamihu dôjde k obrovskému nepohodliu z oboch stran.
Chcem, aby divák postavil sa na miesto jednej z postáv dialógu, predstavil si, aký bude výsledok udalostí, precítil celú hĺbku situácie, a nakoniec rozhodol či „Dostal sa do centra mesta?“.
Projekt bol realizovaný vo formáte flip-booku.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
V kontexte semestrálnej ulohy “Sprievodca” som sa snažila ukázať divákovi dôležitosť a globálnosť témy hluchonemosti.
Hlavná scéna sa odohráva na okraji mesta. Hluchý a nemý turista sa pýta hovoriaceho okoloidúceho: “Ako sa dostať do centra mesta?”. Na prvý pohľad nič zložité: jedna osoba sa snaží sprostredkovať informácie a druhá ju pochopiť a spravne analyzovať, ale ak vezmeme do úvahy nerovnosť podmienok, tak potom v určitom okamihu dôjde k obrovskému nepohodliu z oboch stran.
Chcem, aby divák postavil sa na miesto jednej z postáv dialógu, predstavil si, aký bude výsledok udalostí, precítil celú hĺbku situácie, a nakoniec rozhodol či „Dostal sa do centra mesta?“.
Projekt bol realizovaný vo formáte flip-booku.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry