
V mojej práci som sa zaoberala pamäťou, spomienkami a zabúdaním. Snažila som sa zachytiť postupný rozklad pamäťovej stopy. Pri rozpomínaní si naša myseľ prechádza rôznymi fázami. prichádza externý vstup transformovaný do verbálnych, vizuálnych a senzorických kódov, ktorým pripisujeme význam. Ďalej si vnemy uchovávame, kódujeme. Nasleduje reprodukcia, oživovanie pamäťovej stopy. Napokon zabúdanie pri čom dochádza k narušeniu pôvodnej stopy zapamätaného materiálu.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
V mojej práci som sa zaoberala pamäťou, spomienkami a zabúdaním. Snažila som sa zachytiť postupný rozklad pamäťovej stopy. Pri rozpomínaní si naša myseľ prechádza rôznymi fázami. prichádza externý vstup transformovaný do verbálnych, vizuálnych a senzorických kódov, ktorým pripisujeme význam. Ďalej si vnemy uchovávame, kódujeme. Nasleduje reprodukcia, oživovanie pamäťovej stopy. Napokon zabúdanie pri čom dochádza k narušeniu pôvodnej stopy zapamätaného materiálu.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
V mojej práci som sa zaoberala pamäťou, spomienkami a zabúdaním. Snažila som sa zachytiť postupný rozklad pamäťovej stopy. Pri rozpomínaní si naša myseľ prechádza rôznymi fázami. prichádza externý vstup transformovaný do verbálnych, vizuálnych a senzorických kódov, ktorým pripisujeme význam. Ďalej si vnemy uchovávame, kódujeme. Nasleduje reprodukcia, oživovanie pamäťovej stopy. Napokon zabúdanie pri čom dochádza k narušeniu pôvodnej stopy zapamätaného materiálu.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
Hľadáte niečo alebo niekoho?