
Táto kolekcia šperkov pracuje v rovine rôznych emócií, kladných aj záporných. Autor sa snaží vykresliť situáciu iba emóciou, ktorú nachádza v slzách. Slzy samotné sú rozdielne v štruktúre skúmanej pod mikroskopom ako i zložením v konkrétnej situácii. Teda dokážu podrobne zaznamenať a vykresliť emóciu šťastia, smútku, súcitu… Na zaznamenanie je využitý proces korodovania. Do vytvoreného roztoku sĺz konkrétnej emócie, autor vkladá materiál s manuálne vytvorenou štruktúrou emócie a necháva pôsobiť plač na povrch materiálu. Samotný typ šperku má intuitívne navodzovať a vykresľovať daný moment, ktorý je sprevádzaný emóciou.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Vyhľadajte meno študenta alebo názov práce
Ďalšie príspevky z katedry
Táto kolekcia šperkov pracuje v rovine rôznych emócií, kladných aj záporných. Autor sa snaží vykresliť situáciu iba emóciou, ktorú nachádza v slzách. Slzy samotné sú rozdielne v štruktúre skúmanej pod mikroskopom ako i zložením v konkrétnej situácii. Teda dokážu podrobne zaznamenať a vykresliť emóciu šťastia, smútku, súcitu… Na zaznamenanie je využitý proces korodovania. Do vytvoreného roztoku sĺz konkrétnej emócie, autor vkladá materiál s manuálne vytvorenou štruktúrou emócie a necháva pôsobiť plač na povrch materiálu. Samotný typ šperku má intuitívne navodzovať a vykresľovať daný moment, ktorý je sprevádzaný emóciou.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
Táto kolekcia šperkov pracuje v rovine rôznych emócií, kladných aj záporných. Autor sa snaží vykresliť situáciu iba emóciou, ktorú nachádza v slzách. Slzy samotné sú rozdielne v štruktúre skúmanej pod mikroskopom ako i zložením v konkrétnej situácii. Teda dokážu podrobne zaznamenať a vykresliť emóciu šťastia, smútku, súcitu… Na zaznamenanie je využitý proces korodovania. Do vytvoreného roztoku sĺz konkrétnej emócie, autor vkladá materiál s manuálne vytvorenou štruktúrou emócie a necháva pôsobiť plač na povrch materiálu. Samotný typ šperku má intuitívne navodzovať a vykresľovať daný moment, ktorý je sprevádzaný emóciou.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry