
Táto kolekcia šperkov pracuje v rovine rôznych emócií, kladných aj záporných. Autor sa snaží vykresliť situáciu iba emóciou, ktorú nachádza v slzách. Slzy samotné sú rozdielne v štruktúre skúmanej pod mikroskopom ako i zložením v konkrétnej situácii. Teda dokážu podrobne zaznamenať a vykresliť emóciu šťastia, smútku, súcitu… Na zaznamenanie je využitý proces korodovania. Do vytvoreného roztoku sĺz konkrétnej emócie, autor vkladá materiál s manuálne vytvorenou štruktúrou emócie a necháva pôsobiť plač na povrch materiálu. Samotný typ šperku má intuitívne navodzovať a vykresľovať daný moment, ktorý je sprevádzaný emóciou.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
Vyhľadajte meno študenta alebo názov práce
Ďalšie príspevky z katedry
Táto kolekcia šperkov pracuje v rovine rôznych emócií, kladných aj záporných. Autor sa snaží vykresliť situáciu iba emóciou, ktorú nachádza v slzách. Slzy samotné sú rozdielne v štruktúre skúmanej pod mikroskopom ako i zložením v konkrétnej situácii. Teda dokážu podrobne zaznamenať a vykresliť emóciu šťastia, smútku, súcitu… Na zaznamenanie je využitý proces korodovania. Do vytvoreného roztoku sĺz konkrétnej emócie, autor vkladá materiál s manuálne vytvorenou štruktúrou emócie a necháva pôsobiť plač na povrch materiálu. Samotný typ šperku má intuitívne navodzovať a vykresľovať daný moment, ktorý je sprevádzaný emóciou.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
Táto kolekcia šperkov pracuje v rovine rôznych emócií, kladných aj záporných. Autor sa snaží vykresliť situáciu iba emóciou, ktorú nachádza v slzách. Slzy samotné sú rozdielne v štruktúre skúmanej pod mikroskopom ako i zložením v konkrétnej situácii. Teda dokážu podrobne zaznamenať a vykresliť emóciu šťastia, smútku, súcitu… Na zaznamenanie je využitý proces korodovania. Do vytvoreného roztoku sĺz konkrétnej emócie, autor vkladá materiál s manuálne vytvorenou štruktúrou emócie a necháva pôsobiť plač na povrch materiálu. Samotný typ šperku má intuitívne navodzovať a vykresľovať daný moment, ktorý je sprevádzaný emóciou.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry