S&M SHOWROOM I.

Zámerom bakalárskej práce S&M SHOWROOM I. je vytvoriť provokačnú interaktívnu výstavu do osobného priestoru recipienta, ktorá využíva postupy reklamnej komunikácie s klientom a propagácie produktov na sprostredkovanie a upriamenie väčšej pozornosti na nosné témy výstavy. Tie sú: zneužívanie ženského tela v rámci sexistickej reklamy, objektifikácia, rodovo podmienené násilie a diskriminácia, stereotypy, reprodukčné právo ženy a otázka kontroly nad jej vlastným telom a životom.

List recipientovi: https://issuu.com/natizkv/docs/s_m_showroom_i._list_recipientovi

Sprievodné texty a obrazové materiály: https://issuu.com/natizkv/docs/s_m_showroom_i._sprievodne_texty_a_obrazove_mater

Inštalačný manuál: https://issuu.com/natizkv/docs/s_m_showroom_i._ins_talac_ny_manua_l

Natália Ižáková

4. roč.

Bc.

Ateliér ilustrácie a grafiky

Grafika a iné médiá

natizkv@gmail.com

0940388483

Ďalšie príspevky študentky*ta

Natália Ižáková

,

práce je možné prihlásiť dodatočne na všetky prieskumy

🟢

Hľadáte niekoho alebo niečo?