Živý materiál • Aneta Mintálová

Živý materiál

Snažila som sa zamerať na materiál ako taký. Experimentujem v tom, ako a kde materiál umiestniť, čo ním chcem povedať alebo ako prekvapiť. Jednou z mojich najväčších inšpirácii boli hororové filmy s osemdesiatych rokov. Konkrétne to, akým spôsobom pracovali s dostupnými materiálmi a technológiami. Animatronika rozpohybovala všetky možné kreatúry a vdýchla im život. Práve o to som sa neskôr snažila v mojej práci – oživiť nehybný, strnulý materiál a dostať ho do popredia diania.

ENG:

My aim was to focus on the material as a whole. I experiment with materials, trying to find out where and how one can place them, what can be said with the material and what are its surprise elements. One of my biggest inspirations were horror movies from the ’80s. Especially, how they worked with the technologies and materials that were available only in the ’80s. Animatronics gave movement to a vast array of creatures and monsters, it simply made them alive. That’s exactly what I tried to accomplish in my work. To change a motionless, lifeless material into a seemingly living object.

Share on facebook
Zdieľať

Živý materiál • Aneta Mintálová

Živý materiál

Snažila som sa zamerať na materiál ako taký. Experimentujem v tom, ako a kde materiál umiestniť, čo ním chcem povedať alebo ako prekvapiť. Jednou z mojich najväčších inšpirácii boli hororové filmy s osemdesiatych rokov. Konkrétne to, akým spôsobom pracovali s dostupnými materiálmi a technológiami. Animatronika rozpohybovala všetky možné kreatúry a vdýchla im život. Práve o to som sa neskôr snažila v mojej práci – oživiť nehybný, strnulý materiál a dostať ho do popredia diania.

ENG:

My aim was to focus on the material as a whole. I experiment with materials, trying to find out where and how one can place them, what can be said with the material and what are its surprise elements. One of my biggest inspirations were horror movies from the ’80s. Especially, how they worked with the technologies and materials that were available only in the ’80s. Animatronics gave movement to a vast array of creatures and monsters, it simply made them alive. That’s exactly what I tried to accomplish in my work. To change a motionless, lifeless material into a seemingly living object.

Share on facebook
Zdieľať

Živý materiál • Aneta Mintálová

Živý materiál

Snažila som sa zamerať na materiál ako taký. Experimentujem v tom, ako a kde materiál umiestniť, čo ním chcem povedať alebo ako prekvapiť. Jednou z mojich najväčších inšpirácii boli hororové filmy s osemdesiatych rokov. Konkrétne to, akým spôsobom pracovali s dostupnými materiálmi a technológiami. Animatronika rozpohybovala všetky možné kreatúry a vdýchla im život. Práve o to som sa neskôr snažila v mojej práci – oživiť nehybný, strnulý materiál a dostať ho do popredia diania.

ENG:

My aim was to focus on the material as a whole. I experiment with materials, trying to find out where and how one can place them, what can be said with the material and what are its surprise elements. One of my biggest inspirations were horror movies from the ’80s. Especially, how they worked with the technologies and materials that were available only in the ’80s. Animatronics gave movement to a vast array of creatures and monsters, it simply made them alive. That’s exactly what I tried to accomplish in my work. To change a motionless, lifeless material into a seemingly living object.

Share on facebook
Zdieľať

Aneta Mintálová

anetamintalova@gmail.com

0915903402

Aneta Mintálová

anetamintalova@gmail.com

0915903402

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave

Katedra

Dizajn

Ateliér

Industrial dizajn

Ročník štúdia

2.

Stupeň štúdia

Bc.

Vedúci pedagógovia

doc. Ferdinand Chrenka, akad. soch. , Mgr. art. Petra Rybánska

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave

Katedra

Dizajn

Ateliér

Industrial dizajn

Ročník štúdia

2.

Stupeň štúdia

Bc.

Vedúci pedagógovia

doc. Ferdinand Chrenka, akad. soch. , Mgr. art. Petra Rybánska