
Písmo bolo pôvodne konštruované v 3D izometrickom priestore tak, aby bolo možné ho čítať z viacerých pohľadov. Svoju podobu si prenieslo do 2D formy a neobsahuje diagonálne ťahy. Pre podporu technického vzhľadu bolo vytlačené na 3D tlačiarni, avšak ako 2D objekt – pomocou fixky pripevnenej k hlavici tlačiarne. Ako sa neskôr ukázalo, táto technika je takmer neskrotiteľná a písmo získalo sem-tam nejaké šrámy, čo mu napokon dodalo charakter. Výsledný plagát je vytlačený rovnakým princípom na fréze.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
Vyhľadajte meno študenta alebo názov práce
Písmo bolo pôvodne konštruované v 3D izometrickom priestore tak, aby bolo možné ho čítať z viacerých pohľadov. Svoju podobu si prenieslo do 2D formy a neobsahuje diagonálne ťahy. Pre podporu technického vzhľadu bolo vytlačené na 3D tlačiarni, avšak ako 2D objekt – pomocou fixky pripevnenej k hlavici tlačiarne. Ako sa neskôr ukázalo, táto technika je takmer neskrotiteľná a písmo získalo sem-tam nejaké šrámy, čo mu napokon dodalo charakter. Výsledný plagát je vytlačený rovnakým princípom na fréze.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
Písmo bolo pôvodne konštruované v 3D izometrickom priestore tak, aby bolo možné ho čítať z viacerých pohľadov. Svoju podobu si prenieslo do 2D formy a neobsahuje diagonálne ťahy. Pre podporu technického vzhľadu bolo vytlačené na 3D tlačiarni, avšak ako 2D objekt – pomocou fixky pripevnenej k hlavici tlačiarne. Ako sa neskôr ukázalo, táto technika je takmer neskrotiteľná a písmo získalo sem-tam nejaké šrámy, čo mu napokon dodalo charakter. Výsledný plagát je vytlačený rovnakým princípom na fréze.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry