
Tvorba šablón mi okrem skúmania technických možností umožnila aj skúmanie vizuálnych možností v rámci jednoducho variovateľnej farebnosti.
Palica je asi “antikonceptuálna”, vytvorená na obdiv jednej v podstate obyčajnej, ale tvarovo pre mňa príťažlivej, palice nájdenej na prechádzke v lese. Chcela som sa navrátiť k hravej a konceptom nezaťaženej forme tvorby ale najmä k osobnému uspokojeniu, ktoré som pri takejto tvorbe zažívala a vyjadriť nespokojnosť (alebo spraviť to napriek) s masovým nátlakom na konceptuálnosť umenia.
V “diptychu” Schmerz-Scherz som sa hrala s foneticky podobnými nemeckými slovami vtip a bolesť, ktoré môžu byť v istom uhle pohľadu považované za opozitá. Zároveň táto dvojica aj čiastočne odzrkadľuje polaritu emócií, ktoré sa počas pandémie u mňa (alebo mojej mamy, ktorá bola predlohou pre tieto tváre) často striedali.
Posledný serigrafický pokus o výstup je reakciou na každodenné situácie v pandémii a čiastočne aj na moje nutkanie častejšie a dôkladnejšie si v tomto období umývať ruky.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
Vyhľadajte meno študenta alebo názov práce
Tvorba šablón mi okrem skúmania technických možností umožnila aj skúmanie vizuálnych možností v rámci jednoducho variovateľnej farebnosti.
Palica je asi “antikonceptuálna”, vytvorená na obdiv jednej v podstate obyčajnej, ale tvarovo pre mňa príťažlivej, palice nájdenej na prechádzke v lese. Chcela som sa navrátiť k hravej a konceptom nezaťaženej forme tvorby ale najmä k osobnému uspokojeniu, ktoré som pri takejto tvorbe zažívala a vyjadriť nespokojnosť (alebo spraviť to napriek) s masovým nátlakom na konceptuálnosť umenia.
V “diptychu” Schmerz-Scherz som sa hrala s foneticky podobnými nemeckými slovami vtip a bolesť, ktoré môžu byť v istom uhle pohľadu považované za opozitá. Zároveň táto dvojica aj čiastočne odzrkadľuje polaritu emócií, ktoré sa počas pandémie u mňa (alebo mojej mamy, ktorá bola predlohou pre tieto tváre) často striedali.
Posledný serigrafický pokus o výstup je reakciou na každodenné situácie v pandémii a čiastočne aj na moje nutkanie častejšie a dôkladnejšie si v tomto období umývať ruky.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Tvorba šablón mi okrem skúmania technických možností umožnila aj skúmanie vizuálnych možností v rámci jednoducho variovateľnej farebnosti.
Palica je asi “antikonceptuálna”, vytvorená na obdiv jednej v podstate obyčajnej, ale tvarovo pre mňa príťažlivej, palice nájdenej na prechádzke v lese. Chcela som sa navrátiť k hravej a konceptom nezaťaženej forme tvorby ale najmä k osobnému uspokojeniu, ktoré som pri takejto tvorbe zažívala a vyjadriť nespokojnosť (alebo spraviť to napriek) s masovým nátlakom na konceptuálnosť umenia.
V “diptychu” Schmerz-Scherz som sa hrala s foneticky podobnými nemeckými slovami vtip a bolesť, ktoré môžu byť v istom uhle pohľadu považované za opozitá. Zároveň táto dvojica aj čiastočne odzrkadľuje polaritu emócií, ktoré sa počas pandémie u mňa (alebo mojej mamy, ktorá bola predlohou pre tieto tváre) často striedali.
Posledný serigrafický pokus o výstup je reakciou na každodenné situácie v pandémii a čiastočne aj na moje nutkanie častejšie a dôkladnejšie si v tomto období umývať ruky.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry