
Semestrálna práca má spoločný názov Slnečné siete, no pozostáva z dvoch rozpracovaných liniek. Prvá je abstraktná, zahŕňajúca gesto, opakujúce sa dopredu vybraté formy a limitujúcu farebnosť. Nesie spomienky na leto, radosť, hojnosť a určitú dávku spontánnosti. Druhá linka je konkrétnejšia. Pri nej sa zamýšľam nad vzťahom abstrakcie a fresky. Na upravených podložkách citujem minojské fresky, ktoré neskôr dopĺňam svojou obrazotvornosťou. Vytváram pastiše a sledujem pohyby medzi podložkou, maľbou a obrazom. Je to pohyb dopredu a dozadu, ktorý prenášam aj do slnečnej abstrakcie. Dvojicou pozdĺžnych formátov sa snažím rozpovedať o vzťahu materiálu a obrazu a maľby a obrazu.
Okrem tejto série vzniklo ešte žonglérske číslo, ktorým parafrázujem svoj prístup k maľbe. Maľba samotná a pohyb v maľbe je kus cirkusantskej roboty. Zahŕňa bláznovstvo, spektakulárnosť, manipulovanie s pozornosťou. Vystupujem pred publikom napoly amatérsky, s humorom, pre zábavu no je za tým nezábavný pot drilu. Sústredím sa na delenie pozornosti medzi loptičkami jednotlivo a zároveň na celý trik a rozmýšľať o možnosti rovnakého žonglovania medzi obrazmi.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Vyhľadajte meno študenta alebo názov práce
Semestrálna práca má spoločný názov Slnečné siete, no pozostáva z dvoch rozpracovaných liniek. Prvá je abstraktná, zahŕňajúca gesto, opakujúce sa dopredu vybraté formy a limitujúcu farebnosť. Nesie spomienky na leto, radosť, hojnosť a určitú dávku spontánnosti. Druhá linka je konkrétnejšia. Pri nej sa zamýšľam nad vzťahom abstrakcie a fresky. Na upravených podložkách citujem minojské fresky, ktoré neskôr dopĺňam svojou obrazotvornosťou. Vytváram pastiše a sledujem pohyby medzi podložkou, maľbou a obrazom. Je to pohyb dopredu a dozadu, ktorý prenášam aj do slnečnej abstrakcie. Dvojicou pozdĺžnych formátov sa snažím rozpovedať o vzťahu materiálu a obrazu a maľby a obrazu.
Okrem tejto série vzniklo ešte žonglérske číslo, ktorým parafrázujem svoj prístup k maľbe. Maľba samotná a pohyb v maľbe je kus cirkusantskej roboty. Zahŕňa bláznovstvo, spektakulárnosť, manipulovanie s pozornosťou. Vystupujem pred publikom napoly amatérsky, s humorom, pre zábavu no je za tým nezábavný pot drilu. Sústredím sa na delenie pozornosti medzi loptičkami jednotlivo a zároveň na celý trik a rozmýšľať o možnosti rovnakého žonglovania medzi obrazmi.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Semestrálna práca má spoločný názov Slnečné siete, no pozostáva z dvoch rozpracovaných liniek. Prvá je abstraktná, zahŕňajúca gesto, opakujúce sa dopredu vybraté formy a limitujúcu farebnosť. Nesie spomienky na leto, radosť, hojnosť a určitú dávku spontánnosti. Druhá linka je konkrétnejšia. Pri nej sa zamýšľam nad vzťahom abstrakcie a fresky. Na upravených podložkách citujem minojské fresky, ktoré neskôr dopĺňam svojou obrazotvornosťou. Vytváram pastiše a sledujem pohyby medzi podložkou, maľbou a obrazom. Je to pohyb dopredu a dozadu, ktorý prenášam aj do slnečnej abstrakcie. Dvojicou pozdĺžnych formátov sa snažím rozpovedať o vzťahu materiálu a obrazu a maľby a obrazu.
Okrem tejto série vzniklo ešte žonglérske číslo, ktorým parafrázujem svoj prístup k maľbe. Maľba samotná a pohyb v maľbe je kus cirkusantskej roboty. Zahŕňa bláznovstvo, spektakulárnosť, manipulovanie s pozornosťou. Vystupujem pred publikom napoly amatérsky, s humorom, pre zábavu no je za tým nezábavný pot drilu. Sústredím sa na delenie pozornosti medzi loptičkami jednotlivo a zároveň na celý trik a rozmýšľať o možnosti rovnakého žonglovania medzi obrazmi.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia