VYVY / RHYTM • Šimon Galanský

VYVY / RHYTM

Zadanie: KAVIAREŇ
Navrhni interiér + sériu stolička+stolík

JASKYŇA
Priestor, ktorý nás pohltí a vytrhne z okolitého sveta. Miesto kde prídeme na iné myšlienky.
Uzavrieme sa do harmónie a ticha. Precítime atmosféru jaskyne.
Je to až symbolické, ako pravekí lovci maľovali svoju korist na steny, pretože niečomu verili.
Počiatok výtvarna…
Snažíl som sa tvoriť na základe emócie. Emócie – tvary, objem, štruktúry. Ako keď počúvame rytmickú hudbu. Intuitivna hra. Myslím, že medzi hudbou, rytmom a dizajnom nie je rozdiel. Sú úzko prepojené, dopĺňajú sa. Fascinuje ma umenie a myslenie ľudí, ktorý možno nikdy nevideli civilizovaný, priemyselný svet. Tvoria pretože v niečo veria. Niektoré primitívne národy veria že hlas v ich hlave je boh, ktorý k nim prehovára. V minulosti ludia prahli po dokonalosti. Čisté tvary a lesklé plochy. Isto to bola velmi pracná túžba, nakolko neexistovali technológie. Dnes ich máme. Chcel som sa teda vrátit späť. Aspoň na nejaký čas. Na chvílu. Aspoň kým dopijeme šálku kávy.

,, Life has a rhythm, it’s constantly moving. In this you not only hear and feel rhythm but you see it. ,,

 

Share on facebook
Zdieľať

VYVY / RHYTM • Šimon Galanský

VYVY / RHYTM

Zadanie: KAVIAREŇ
Navrhni interiér + sériu stolička+stolík

JASKYŇA
Priestor, ktorý nás pohltí a vytrhne z okolitého sveta. Miesto kde prídeme na iné myšlienky.
Uzavrieme sa do harmónie a ticha. Precítime atmosféru jaskyne.
Je to až symbolické, ako pravekí lovci maľovali svoju korist na steny, pretože niečomu verili.
Počiatok výtvarna…
Snažíl som sa tvoriť na základe emócie. Emócie – tvary, objem, štruktúry. Ako keď počúvame rytmickú hudbu. Intuitivna hra. Myslím, že medzi hudbou, rytmom a dizajnom nie je rozdiel. Sú úzko prepojené, dopĺňajú sa. Fascinuje ma umenie a myslenie ľudí, ktorý možno nikdy nevideli civilizovaný, priemyselný svet. Tvoria pretože v niečo veria. Niektoré primitívne národy veria že hlas v ich hlave je boh, ktorý k nim prehovára. V minulosti ludia prahli po dokonalosti. Čisté tvary a lesklé plochy. Isto to bola velmi pracná túžba, nakolko neexistovali technológie. Dnes ich máme. Chcel som sa teda vrátit späť. Aspoň na nejaký čas. Na chvílu. Aspoň kým dopijeme šálku kávy.

,, Life has a rhythm, it’s constantly moving. In this you not only hear and feel rhythm but you see it. ,,

 

Share on facebook
Zdieľať

VYVY / RHYTM • Šimon Galanský

VYVY / RHYTM

Zadanie: KAVIAREŇ
Navrhni interiér + sériu stolička+stolík

JASKYŇA
Priestor, ktorý nás pohltí a vytrhne z okolitého sveta. Miesto kde prídeme na iné myšlienky.
Uzavrieme sa do harmónie a ticha. Precítime atmosféru jaskyne.
Je to až symbolické, ako pravekí lovci maľovali svoju korist na steny, pretože niečomu verili.
Počiatok výtvarna…
Snažíl som sa tvoriť na základe emócie. Emócie – tvary, objem, štruktúry. Ako keď počúvame rytmickú hudbu. Intuitivna hra. Myslím, že medzi hudbou, rytmom a dizajnom nie je rozdiel. Sú úzko prepojené, dopĺňajú sa. Fascinuje ma umenie a myslenie ľudí, ktorý možno nikdy nevideli civilizovaný, priemyselný svet. Tvoria pretože v niečo veria. Niektoré primitívne národy veria že hlas v ich hlave je boh, ktorý k nim prehovára. V minulosti ludia prahli po dokonalosti. Čisté tvary a lesklé plochy. Isto to bola velmi pracná túžba, nakolko neexistovali technológie. Dnes ich máme. Chcel som sa teda vrátit späť. Aspoň na nejaký čas. Na chvílu. Aspoň kým dopijeme šálku kávy.

,, Life has a rhythm, it’s constantly moving. In this you not only hear and feel rhythm but you see it. ,,

 

Share on facebook
Zdieľať
131239306_148714183343497_6473752139047677616_n-336d6581

Šimon Galanský

galanskysimon@gmail.com

0944128141

131239306_148714183343497_6473752139047677616_n-336d6581

Šimon Galanský

galanskysimon@gmail.com

0944128141

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave

Katedra

Dizajn

Ateliér

Interiér dizajn

Ročník štúdia

1.

Stupeň štúdia

Mgr.

Vedúci pedagógovia

doc. Miroslav Debnár

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave

Katedra

Dizajn

Ateliér

Interiér dizajn

Ročník štúdia

1.

Stupeň štúdia

Mgr.

Vedúci pedagógovia

doc. Miroslav Debnár