2032 • Jakub Cingeľ

2032

Virtuálny priestor z roku 2032 sa po spustení na novo dostupnom kvantovom počítači začne správať zvláštne. Naťahujúce sa pixely vytvárajú nové sureálne plochy a priestory. Vytvorila sa časová slučka, ktorá opakuje postupnosť udalosti a ďalej naťahuje celý virtuálny priestor. Je ťažké vidieť na čo sa divák pozerá, stráca sa v realite, ktorá v skutočnosti neexistuje.

Zdieľať

Vyhľadajte meno študenta alebo názov práce

2032 • Jakub Cingeľ

2032

Virtuálny priestor z roku 2032 sa po spustení na novo dostupnom kvantovom počítači začne správať zvláštne. Naťahujúce sa pixely vytvárajú nové sureálne plochy a priestory. Vytvorila sa časová slučka, ktorá opakuje postupnosť udalosti a ďalej naťahuje celý virtuálny priestor. Je ťažké vidieť na čo sa divák pozerá, stráca sa v realite, ktorá v skutočnosti neexistuje.

Zdieľať

2032 • Jakub Cingeľ

2032

Virtuálny priestor z roku 2032 sa po spustení na novo dostupnom kvantovom počítači začne správať zvláštne. Naťahujúce sa pixely vytvárajú nové sureálne plochy a priestory. Vytvorila sa časová slučka, ktorá opakuje postupnosť udalosti a ďalej naťahuje celý virtuálny priestor. Je ťažké vidieť na čo sa divák pozerá, stráca sa v realite, ktorá v skutočnosti neexistuje.

Zdieľať

Jakub Cingeľ

jcingel88@gmail.com

421918199546

Jakub Cingeľ

jcingel88@gmail.com

421918199546

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave

Katedra

Digitálne umenia

Ateliér

Digitálne Umenia

Ročník štúdia

1.

Stupeň štúdia

Bc.

Vedúci pedagógovia

doc. Mgr. art. András Cséfalvay, ArtD. Mgr. art. Roman Mackovič, ArtD. Mgr. Matej Novotný, PhD.

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave

Katedra

Digitálne umenia

Ateliér

Digitálne Umenia

Ročník štúdia

1.

Stupeň štúdia

Bc.

Vedúci pedagógovia

doc. Mgr. art. András Cséfalvay, ArtD. Mgr. art. Roman Mackovič, ArtD. Mgr. Matej Novotný, PhD.

Sleduj nás na Instagrame!

Prihlasovanie prác na akýkoľvek Prieskum je stále otvorené!

Prihlás svoju prácu dodatočne na akýkoľvek Digitálny Prieskum.