
„Ak za nami nie je vidieť výsledok, zvykneme považovať taký čas za stratený a zbytočný. Ale náročné úlohy si vyžadujú na prvý pohľad „neproduktívny“ prípravný čas.“
Myseľ je vtedy otvorená, keď jej necháme okná dokorán – vtedy môže dýchať a rozprestrieť krídla.
Vnímaný voľný čas nie je nikdy voľný. Je pod neustálym návalom myšlienok hmýriacich sa od vesmíru k nám. Naše hlavy sú len anténami, cez ktoré prechádzajú surové idey, aby boli následne spracované a vložené do sveta ľudí.
Ak má byť cesta cieľom, tak proces je dopravným prostriedkom.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
Vyhľadajte meno študenta alebo názov práce
„Ak za nami nie je vidieť výsledok, zvykneme považovať taký čas za stratený a zbytočný. Ale náročné úlohy si vyžadujú na prvý pohľad „neproduktívny“ prípravný čas.“
Myseľ je vtedy otvorená, keď jej necháme okná dokorán – vtedy môže dýchať a rozprestrieť krídla.
Vnímaný voľný čas nie je nikdy voľný. Je pod neustálym návalom myšlienok hmýriacich sa od vesmíru k nám. Naše hlavy sú len anténami, cez ktoré prechádzajú surové idey, aby boli následne spracované a vložené do sveta ľudí.
Ak má byť cesta cieľom, tak proces je dopravným prostriedkom.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
„Ak za nami nie je vidieť výsledok, zvykneme považovať taký čas za stratený a zbytočný. Ale náročné úlohy si vyžadujú na prvý pohľad „neproduktívny“ prípravný čas.“
Myseľ je vtedy otvorená, keď jej necháme okná dokorán – vtedy môže dýchať a rozprestrieť krídla.
Vnímaný voľný čas nie je nikdy voľný. Je pod neustálym návalom myšlienok hmýriacich sa od vesmíru k nám. Naše hlavy sú len anténami, cez ktoré prechádzajú surové idey, aby boli následne spracované a vložené do sveta ľudí.
Ak má byť cesta cieľom, tak proces je dopravným prostriedkom.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry