
Myšlienkou práce MOJA BUBLINA bolo zachytiť odtlačok bubliny, miestností, v ktorých som najčastejšie trávila čas cez korona-situáciu. Prvok prírody, ktorý predstavujú rastliny, narúša monotónny ráz bubliny – menia a zútulňujú ju.
Objekt som umiestnila do akváriá, ktoré vytváralo sklenenú bublinu. Postupom času, ako rastlinky rástli, museli sa prispôsobovať veľkosti a tvaru akvária rovnako ako sme sa museli prispôsobiť my podmienkam počas izolácie.
gallyova.zuzana@gmail.com
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Vyhľadajte meno študenta alebo názov práce
Myšlienkou práce MOJA BUBLINA bolo zachytiť odtlačok bubliny, miestností, v ktorých som najčastejšie trávila čas cez korona-situáciu. Prvok prírody, ktorý predstavujú rastliny, narúša monotónny ráz bubliny – menia a zútulňujú ju.
Objekt som umiestnila do akváriá, ktoré vytváralo sklenenú bublinu. Postupom času, ako rastlinky rástli, museli sa prispôsobovať veľkosti a tvaru akvária rovnako ako sme sa museli prispôsobiť my podmienkam počas izolácie.
gallyova.zuzana@gmail.com
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Myšlienkou práce MOJA BUBLINA bolo zachytiť odtlačok bubliny, miestností, v ktorých som najčastejšie trávila čas cez korona-situáciu. Prvok prírody, ktorý predstavujú rastliny, narúša monotónny ráz bubliny – menia a zútulňujú ju.
Objekt som umiestnila do akváriá, ktoré vytváralo sklenenú bublinu. Postupom času, ako rastlinky rástli, museli sa prispôsobovať veľkosti a tvaru akvária rovnako ako sme sa museli prispôsobiť my podmienkam počas izolácie.
gallyova.zuzana@gmail.com
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia