
Tento semester išlo mne o pokračovaní v narábaní s témou svetla a zachytávania svetelných vízie.
Téma nadväzuje pojmy mojej bakalárskej prace s prenosom svetla do priestoru, jeho nasledujúcej transformáciou kompozície a pridaním figurálneho motívu.
Rozdeľ je v tom, že neznámy pôvod svetelných objektov sa nemodifikoval do otvorenej vízie s najavo viditeľnou prírodou veci.
Behom tohto semestra téma prešla cez niekoľko etáp, čo umožnili jej, v nejakom zmysle, sa vrátiť na rovinu neznámeho bez presného definovania pôvodu svetelných objektov . Ale zároveň sa v tom objavila nová poloha pre rozpracovanie – špecifická farebnosť ktorá vie meniť smer a príbehový odkaz ku každému obrazu serie.
Ide o to, aby ponúknuť divákovi rozšíriť jeho predstavu o pôvode svetelných zdrojov a o zobrazenom priestore v celku. Umožniť mu nachádzanie vo vlastnom spracovanie veci a odhalenie tých zložiek, ktoré sú pre noho najviac blízkymi. Preto neistota v pôvode veci (mimozemská, božská, ľudská), a ich klasifikácia ma dosť plynúce hranice.
Futuristická forma biomorfných stavieb bola zvolená pre jeden z interpretačných javov narábania s témou, naznak sci-fi v kontexte nepotvrdeného, nečakaného, nejasného harmonicky stáva jednou zo štruktúr vyskladovania zobrazeného reálneho alebo nereálneho.
Je to vymyslený súčasný svet, minulosť respektíve budúcnosť alebo sa tam zdrži koncept nadčasovosti a medzi priestorového vzťahu všetkých kultúrnych kódov?
Primárnym zostane dojem pozerajúceho, zosilnený maliarskym aspektom cez prizmu jeho interného nastavenia.
Balansovanie na hranice prirodzeného a najavo progresívneho, tykajúceho sa nášho života, umožnilo vývin nových polôh v zobrazenom. Interpretačne rámce dovoľujú zmanipulovať formy zobrazeného v reálnom čase ale popritom sa nachádzať pri počiatkoch fyzických javov.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Vyhľadajte meno študenta alebo názov práce
Tento semester išlo mne o pokračovaní v narábaní s témou svetla a zachytávania svetelných vízie.
Téma nadväzuje pojmy mojej bakalárskej prace s prenosom svetla do priestoru, jeho nasledujúcej transformáciou kompozície a pridaním figurálneho motívu.
Rozdeľ je v tom, že neznámy pôvod svetelných objektov sa nemodifikoval do otvorenej vízie s najavo viditeľnou prírodou veci.
Behom tohto semestra téma prešla cez niekoľko etáp, čo umožnili jej, v nejakom zmysle, sa vrátiť na rovinu neznámeho bez presného definovania pôvodu svetelných objektov . Ale zároveň sa v tom objavila nová poloha pre rozpracovanie – špecifická farebnosť ktorá vie meniť smer a príbehový odkaz ku každému obrazu serie.
Ide o to, aby ponúknuť divákovi rozšíriť jeho predstavu o pôvode svetelných zdrojov a o zobrazenom priestore v celku. Umožniť mu nachádzanie vo vlastnom spracovanie veci a odhalenie tých zložiek, ktoré sú pre noho najviac blízkymi. Preto neistota v pôvode veci (mimozemská, božská, ľudská), a ich klasifikácia ma dosť plynúce hranice.
Futuristická forma biomorfných stavieb bola zvolená pre jeden z interpretačných javov narábania s témou, naznak sci-fi v kontexte nepotvrdeného, nečakaného, nejasného harmonicky stáva jednou zo štruktúr vyskladovania zobrazeného reálneho alebo nereálneho.
Je to vymyslený súčasný svet, minulosť respektíve budúcnosť alebo sa tam zdrži koncept nadčasovosti a medzi priestorového vzťahu všetkých kultúrnych kódov?
Primárnym zostane dojem pozerajúceho, zosilnený maliarskym aspektom cez prizmu jeho interného nastavenia.
Balansovanie na hranice prirodzeného a najavo progresívneho, tykajúceho sa nášho života, umožnilo vývin nových polôh v zobrazenom. Interpretačne rámce dovoľujú zmanipulovať formy zobrazeného v reálnom čase ale popritom sa nachádzať pri počiatkoch fyzických javov.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Tento semester išlo mne o pokračovaní v narábaní s témou svetla a zachytávania svetelných vízie.
Téma nadväzuje pojmy mojej bakalárskej prace s prenosom svetla do priestoru, jeho nasledujúcej transformáciou kompozície a pridaním figurálneho motívu.
Rozdeľ je v tom, že neznámy pôvod svetelných objektov sa nemodifikoval do otvorenej vízie s najavo viditeľnou prírodou veci.
Behom tohto semestra téma prešla cez niekoľko etáp, čo umožnili jej, v nejakom zmysle, sa vrátiť na rovinu neznámeho bez presného definovania pôvodu svetelných objektov . Ale zároveň sa v tom objavila nová poloha pre rozpracovanie – špecifická farebnosť ktorá vie meniť smer a príbehový odkaz ku každému obrazu serie.
Ide o to, aby ponúknuť divákovi rozšíriť jeho predstavu o pôvode svetelných zdrojov a o zobrazenom priestore v celku. Umožniť mu nachádzanie vo vlastnom spracovanie veci a odhalenie tých zložiek, ktoré sú pre noho najviac blízkymi. Preto neistota v pôvode veci (mimozemská, božská, ľudská), a ich klasifikácia ma dosť plynúce hranice.
Futuristická forma biomorfných stavieb bola zvolená pre jeden z interpretačných javov narábania s témou, naznak sci-fi v kontexte nepotvrdeného, nečakaného, nejasného harmonicky stáva jednou zo štruktúr vyskladovania zobrazeného reálneho alebo nereálneho.
Je to vymyslený súčasný svet, minulosť respektíve budúcnosť alebo sa tam zdrži koncept nadčasovosti a medzi priestorového vzťahu všetkých kultúrnych kódov?
Primárnym zostane dojem pozerajúceho, zosilnený maliarskym aspektom cez prizmu jeho interného nastavenia.
Balansovanie na hranice prirodzeného a najavo progresívneho, tykajúceho sa nášho života, umožnilo vývin nových polôh v zobrazenom. Interpretačne rámce dovoľujú zmanipulovať formy zobrazeného v reálnom čase ale popritom sa nachádzať pri počiatkoch fyzických javov.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia