
Hľadanie nových hraníc, nového myslenia, novej maskulinity,..
V práci Daddress sa zaoberám otázkou zaužívaných prvkov maskulinity a feminity. Snažím sa nájsť vyváženie medzi týmito dvoma aspektami v sebe samom. Vždy som maskulinitu vnímal ako niečo negatívne a nesvoje, nakoľko sa mi tento pohľad odrážal z môjho okolia počas dospievania.
V tejto práci sa dá rozprávať o tielku, ako o akomsi fyzickom znaku mužstva. Zozbierané tielka, ktoré tvoria večerné šaty, patrili môjmu otcovi, jeho otcovi a ďalším mužom v našej rodine. Na šatách sa nachádzajú škvrny. Niektoré od potu a denného nosenia, ďalšie od make-upu, ktoré zanechal môj drag. Stáva sa to istým generačným procesom, ktorý v prenesenom význame a v mojom ponímaní, nadobúda formu očisty.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Vyhľadajte meno študenta alebo názov práce
Hľadanie nových hraníc, nového myslenia, novej maskulinity,..
V práci Daddress sa zaoberám otázkou zaužívaných prvkov maskulinity a feminity. Snažím sa nájsť vyváženie medzi týmito dvoma aspektami v sebe samom. Vždy som maskulinitu vnímal ako niečo negatívne a nesvoje, nakoľko sa mi tento pohľad odrážal z môjho okolia počas dospievania.
V tejto práci sa dá rozprávať o tielku, ako o akomsi fyzickom znaku mužstva. Zozbierané tielka, ktoré tvoria večerné šaty, patrili môjmu otcovi, jeho otcovi a ďalším mužom v našej rodine. Na šatách sa nachádzajú škvrny. Niektoré od potu a denného nosenia, ďalšie od make-upu, ktoré zanechal môj drag. Stáva sa to istým generačným procesom, ktorý v prenesenom význame a v mojom ponímaní, nadobúda formu očisty.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
Hľadanie nových hraníc, nového myslenia, novej maskulinity,..
V práci Daddress sa zaoberám otázkou zaužívaných prvkov maskulinity a feminity. Snažím sa nájsť vyváženie medzi týmito dvoma aspektami v sebe samom. Vždy som maskulinitu vnímal ako niečo negatívne a nesvoje, nakoľko sa mi tento pohľad odrážal z môjho okolia počas dospievania.
V tejto práci sa dá rozprávať o tielku, ako o akomsi fyzickom znaku mužstva. Zozbierané tielka, ktoré tvoria večerné šaty, patrili môjmu otcovi, jeho otcovi a ďalším mužom v našej rodine. Na šatách sa nachádzajú škvrny. Niektoré od potu a denného nosenia, ďalšie od make-upu, ktoré zanechal môj drag. Stáva sa to istým generačným procesom, ktorý v prenesenom význame a v mojom ponímaní, nadobúda formu očisty.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia