
Súbor prác vychádza z pozorovania premien vnímania digitálnych odrazov maľby v postmediálnej dobe. Hojivý moment “tu a teraz” je ústrednou témou rozvíjanou cez námety z digitálnej mytológie. Obrazy získané z digitálnych zdrojov a generovaním pomocou AI sú konfrontované s protogestickou podložkou, ako maximálnou podvedomou prítomnosťou hmotného tela. Takáto konfrontácia pomáha maximalizovať auru umeleckého diela a mení zdanlivo zbytočné procesi na tvorbu. Následne sú obrazy opäť digitalizované a ponúknuté novým entitám digitálneho priestoru.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Vyhľadajte meno študenta alebo názov práce
Súbor prác vychádza z pozorovania premien vnímania digitálnych odrazov maľby v postmediálnej dobe. Hojivý moment “tu a teraz” je ústrednou témou rozvíjanou cez námety z digitálnej mytológie. Obrazy získané z digitálnych zdrojov a generovaním pomocou AI sú konfrontované s protogestickou podložkou, ako maximálnou podvedomou prítomnosťou hmotného tela. Takáto konfrontácia pomáha maximalizovať auru umeleckého diela a mení zdanlivo zbytočné procesi na tvorbu. Následne sú obrazy opäť digitalizované a ponúknuté novým entitám digitálneho priestoru.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Súbor prác vychádza z pozorovania premien vnímania digitálnych odrazov maľby v postmediálnej dobe. Hojivý moment “tu a teraz” je ústrednou témou rozvíjanou cez námety z digitálnej mytológie. Obrazy získané z digitálnych zdrojov a generovaním pomocou AI sú konfrontované s protogestickou podložkou, ako maximálnou podvedomou prítomnosťou hmotného tela. Takáto konfrontácia pomáha maximalizovať auru umeleckého diela a mení zdanlivo zbytočné procesi na tvorbu. Následne sú obrazy opäť digitalizované a ponúknuté novým entitám digitálneho priestoru.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry