
Pred sebou máte možnosť vidieť nájdené fragmenty predmetov z dávnej minulosti, ktoré spája ako sme presvedčení spoločný význam znakov, ktoré sú na nich vyobrazené. Dávame ich do súvisu s prejavmi reprezentujúcimi myslenie v istej časti sveta tohto obdobia. A to pravdepodobne myslenie zafarbené pocitom úzkosti prichádzajúcim z náznakov zreálnenia možnosti vlastného zániku alebo minimálne blížiacej sa katastrofy.
A tak sú tieto vyobrazenia až príznačné pre túto civilizáciu v tejto etape jej trvania, nachádzame ich v neuveriteľných počtoch a podobách, na veľkom množstve rôznych materiálov a miest. Táto do istej miery všadeprítomnosť týchto značení pre nás zatiaľ však zostáva záhadou. Najrozšírenejšia interpretácia hovorí, že išlo o snahu zvrátiť isté procesy v rámci fungovania spoločnosti a tak sa vyhnúť predpokladaným dôsledkom, ale nie je jasné ako je možné že niečo zjavne v tak obrovskom merítku neprinieslo žiaden výsledok. Lebo ako vieme ak aj to bola skutočná snaha a nie len prázdna reakcia, tak bola to snaha márna.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
Vyhľadajte meno študenta alebo názov práce
Pred sebou máte možnosť vidieť nájdené fragmenty predmetov z dávnej minulosti, ktoré spája ako sme presvedčení spoločný význam znakov, ktoré sú na nich vyobrazené. Dávame ich do súvisu s prejavmi reprezentujúcimi myslenie v istej časti sveta tohto obdobia. A to pravdepodobne myslenie zafarbené pocitom úzkosti prichádzajúcim z náznakov zreálnenia možnosti vlastného zániku alebo minimálne blížiacej sa katastrofy.
A tak sú tieto vyobrazenia až príznačné pre túto civilizáciu v tejto etape jej trvania, nachádzame ich v neuveriteľných počtoch a podobách, na veľkom množstve rôznych materiálov a miest. Táto do istej miery všadeprítomnosť týchto značení pre nás zatiaľ však zostáva záhadou. Najrozšírenejšia interpretácia hovorí, že išlo o snahu zvrátiť isté procesy v rámci fungovania spoločnosti a tak sa vyhnúť predpokladaným dôsledkom, ale nie je jasné ako je možné že niečo zjavne v tak obrovskom merítku neprinieslo žiaden výsledok. Lebo ako vieme ak aj to bola skutočná snaha a nie len prázdna reakcia, tak bola to snaha márna.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
Pred sebou máte možnosť vidieť nájdené fragmenty predmetov z dávnej minulosti, ktoré spája ako sme presvedčení spoločný význam znakov, ktoré sú na nich vyobrazené. Dávame ich do súvisu s prejavmi reprezentujúcimi myslenie v istej časti sveta tohto obdobia. A to pravdepodobne myslenie zafarbené pocitom úzkosti prichádzajúcim z náznakov zreálnenia možnosti vlastného zániku alebo minimálne blížiacej sa katastrofy.
A tak sú tieto vyobrazenia až príznačné pre túto civilizáciu v tejto etape jej trvania, nachádzame ich v neuveriteľných počtoch a podobách, na veľkom množstve rôznych materiálov a miest. Táto do istej miery všadeprítomnosť týchto značení pre nás zatiaľ však zostáva záhadou. Najrozšírenejšia interpretácia hovorí, že išlo o snahu zvrátiť isté procesy v rámci fungovania spoločnosti a tak sa vyhnúť predpokladaným dôsledkom, ale nie je jasné ako je možné že niečo zjavne v tak obrovskom merítku neprinieslo žiaden výsledok. Lebo ako vieme ak aj to bola skutočná snaha a nie len prázdna reakcia, tak bola to snaha márna.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry