
Krajiny – pripomínajúce priestory, ktoré nie sú jednoznačne definované, popísané.
Zadaním projektu bolo navrhnutie priestorových intervencií do tried základnej školy, ktorá sa snaží pristupovať k výuke inovatívnym spôsobom, teda nejedná sa o “klasický” prístup učenia v školských laviciach, ale skôr ide o individuálny rozvoj študenta, kde triedy fungujú ako paralelné ateliéry, teda nie sú striktne členené podľa ročníkov.
Objekty, vytesané, odliate v súbore modulov – kvádrov, kociek (800×1600/1600×1600), ktorých pravidelné hladké pozostatky kontrastujú s abstraktnými dutinami vo vnútri si kladú základné otázky používania architektúry, pričom reagujú na “typologické” zariadenie miestností – steny, dvere, okná, stoličky, postele, stoly, avšak ich interpretácia a použitie je na návštevníkovi samom. Modularita, špecifickosť materiálu, a naň nadväzujúci proces výroby jednotlivých blokov, sú základnými vlastnosťami projektu. Vo výsledku vznikla séria modelov počnúc leptaním polystyrénu riedidlom, skrz laserovanie a vrstvenie jednotlivých korkových plátov, 3D tlač blokov až po frézovanie recyklovaných molitánov, ktoré sa v priestore dajú skladať a rozkladať v rôznych priestorových konfiguráciach.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
Vyhľadajte meno študenta alebo názov práce
Krajiny – pripomínajúce priestory, ktoré nie sú jednoznačne definované, popísané.
Zadaním projektu bolo navrhnutie priestorových intervencií do tried základnej školy, ktorá sa snaží pristupovať k výuke inovatívnym spôsobom, teda nejedná sa o “klasický” prístup učenia v školských laviciach, ale skôr ide o individuálny rozvoj študenta, kde triedy fungujú ako paralelné ateliéry, teda nie sú striktne členené podľa ročníkov.
Objekty, vytesané, odliate v súbore modulov – kvádrov, kociek (800×1600/1600×1600), ktorých pravidelné hladké pozostatky kontrastujú s abstraktnými dutinami vo vnútri si kladú základné otázky používania architektúry, pričom reagujú na “typologické” zariadenie miestností – steny, dvere, okná, stoličky, postele, stoly, avšak ich interpretácia a použitie je na návštevníkovi samom. Modularita, špecifickosť materiálu, a naň nadväzujúci proces výroby jednotlivých blokov, sú základnými vlastnosťami projektu. Vo výsledku vznikla séria modelov počnúc leptaním polystyrénu riedidlom, skrz laserovanie a vrstvenie jednotlivých korkových plátov, 3D tlač blokov až po frézovanie recyklovaných molitánov, ktoré sa v priestore dajú skladať a rozkladať v rôznych priestorových konfiguráciach.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
Krajiny – pripomínajúce priestory, ktoré nie sú jednoznačne definované, popísané.
Zadaním projektu bolo navrhnutie priestorových intervencií do tried základnej školy, ktorá sa snaží pristupovať k výuke inovatívnym spôsobom, teda nejedná sa o “klasický” prístup učenia v školských laviciach, ale skôr ide o individuálny rozvoj študenta, kde triedy fungujú ako paralelné ateliéry, teda nie sú striktne členené podľa ročníkov.
Objekty, vytesané, odliate v súbore modulov – kvádrov, kociek (800×1600/1600×1600), ktorých pravidelné hladké pozostatky kontrastujú s abstraktnými dutinami vo vnútri si kladú základné otázky používania architektúry, pričom reagujú na “typologické” zariadenie miestností – steny, dvere, okná, stoličky, postele, stoly, avšak ich interpretácia a použitie je na návštevníkovi samom. Modularita, špecifickosť materiálu, a naň nadväzujúci proces výroby jednotlivých blokov, sú základnými vlastnosťami projektu. Vo výsledku vznikla séria modelov počnúc leptaním polystyrénu riedidlom, skrz laserovanie a vrstvenie jednotlivých korkových plátov, 3D tlač blokov až po frézovanie recyklovaných molitánov, ktoré sa v priestore dajú skladať a rozkladať v rôznych priestorových konfiguráciach.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry