PLANTE • Karolína Ježíková

PLANTE

Témou pre tento semester bolo vytvoriť vizuálnu identitu mliečnych produktov ako mlieko, jogurt a maslo. Zvolila som si navrhovať dizajn pre produkty založené na rastlinnej báze, teda vegánske.

Hlavnou myšlienkou, a aj hlavným prvkom v mojich dizajnoch je aura. Aura je energetické pole, ktoré sa zobrazuje ako vajíčko alebo ako bublinka a obklopuje každé živé teleso v prírode. Z vedeckého hľadiska je dôsledkom stretov energetických tokov a je možné dokázať jej existenciu pomocou vysokofrekvenčných snímkov. Dá sa povedať, že aura má za úlohu nás energeticky ochraňovať a ak je zdravá tak my sa cítime výborne a sme plní energie a ak sa v nej niečo pokazí tak sa to odzrkadlí na tom, že sa trápime a pomaly strácame životnú energiu. Aurické pole slabne v dôsledku preplneného psychického odpadu alebo zachytávaním negatívnych emócií a energií iných ľudí a potom sa cítime vystresovaní, unavení, podráždení a to môže ovplyvniť aj náš imunitný systém. Aura sa však dá vyčistiť cvikmi alebo dokonca stravou.

Názov mojej firmy je Vegan growth a logo je zložené z ruky a semienka alebo lístku rastliny, čo je vlastne základ vegánskej stravy. Značka sa nazýva Plante a v pozadí môžete vidieť aj auru použitú v dizajnoch. Skladá sa z modrej farby, ktorá symbolizuje pozitívne naladenie a kreativitu, zo zelenej, to je farba rastu a obnovy a má schopnosť liečiť, zo žltej, ktorá charakteristická pre zdravé telo a inteligenciu, z oranžovej – duševná energia, nadšenie a z červenej – životná energia a očistné schopnosti.

Ako je uvedené vyššie aj stravou sa dá napomôcť k zdravšej aure. Mandle, sója aj kokos obsahujú veľké množstvo zdravých živín a tukov, vitamínov a vlákniny, a majú dokázané pozitívne účinky na naše zdravie a metabolizmus. Sú vhodné ako náhrada mliečnych produktov, neobsahujú laktózu a majú menej tuku a kalórií a žiaden cholesterol.

Hlavným prvkom dizajnu je aura s letteringom, doplnená ilustráciou alebo piktogramom, ktorý zobrazuje z čoho je daný produkt vyrobený. Dizajny na produktoch sú jednotné a v zásade sa v ničom nelíšia, mení sa akurát piktogram a samozrejme texty.

Zdieľať

Vyhľadajte meno študenta alebo názov práce

PLANTE • Karolína Ježíková

PLANTE

Témou pre tento semester bolo vytvoriť vizuálnu identitu mliečnych produktov ako mlieko, jogurt a maslo. Zvolila som si navrhovať dizajn pre produkty založené na rastlinnej báze, teda vegánske.

Hlavnou myšlienkou, a aj hlavným prvkom v mojich dizajnoch je aura. Aura je energetické pole, ktoré sa zobrazuje ako vajíčko alebo ako bublinka a obklopuje každé živé teleso v prírode. Z vedeckého hľadiska je dôsledkom stretov energetických tokov a je možné dokázať jej existenciu pomocou vysokofrekvenčných snímkov. Dá sa povedať, že aura má za úlohu nás energeticky ochraňovať a ak je zdravá tak my sa cítime výborne a sme plní energie a ak sa v nej niečo pokazí tak sa to odzrkadlí na tom, že sa trápime a pomaly strácame životnú energiu. Aurické pole slabne v dôsledku preplneného psychického odpadu alebo zachytávaním negatívnych emócií a energií iných ľudí a potom sa cítime vystresovaní, unavení, podráždení a to môže ovplyvniť aj náš imunitný systém. Aura sa však dá vyčistiť cvikmi alebo dokonca stravou.

Názov mojej firmy je Vegan growth a logo je zložené z ruky a semienka alebo lístku rastliny, čo je vlastne základ vegánskej stravy. Značka sa nazýva Plante a v pozadí môžete vidieť aj auru použitú v dizajnoch. Skladá sa z modrej farby, ktorá symbolizuje pozitívne naladenie a kreativitu, zo zelenej, to je farba rastu a obnovy a má schopnosť liečiť, zo žltej, ktorá charakteristická pre zdravé telo a inteligenciu, z oranžovej – duševná energia, nadšenie a z červenej – životná energia a očistné schopnosti.

Ako je uvedené vyššie aj stravou sa dá napomôcť k zdravšej aure. Mandle, sója aj kokos obsahujú veľké množstvo zdravých živín a tukov, vitamínov a vlákniny, a majú dokázané pozitívne účinky na naše zdravie a metabolizmus. Sú vhodné ako náhrada mliečnych produktov, neobsahujú laktózu a majú menej tuku a kalórií a žiaden cholesterol.

Hlavným prvkom dizajnu je aura s letteringom, doplnená ilustráciou alebo piktogramom, ktorý zobrazuje z čoho je daný produkt vyrobený. Dizajny na produktoch sú jednotné a v zásade sa v ničom nelíšia, mení sa akurát piktogram a samozrejme texty.

Zdieľať

PLANTE • Karolína Ježíková

PLANTE

Témou pre tento semester bolo vytvoriť vizuálnu identitu mliečnych produktov ako mlieko, jogurt a maslo. Zvolila som si navrhovať dizajn pre produkty založené na rastlinnej báze, teda vegánske.

Hlavnou myšlienkou, a aj hlavným prvkom v mojich dizajnoch je aura. Aura je energetické pole, ktoré sa zobrazuje ako vajíčko alebo ako bublinka a obklopuje každé živé teleso v prírode. Z vedeckého hľadiska je dôsledkom stretov energetických tokov a je možné dokázať jej existenciu pomocou vysokofrekvenčných snímkov. Dá sa povedať, že aura má za úlohu nás energeticky ochraňovať a ak je zdravá tak my sa cítime výborne a sme plní energie a ak sa v nej niečo pokazí tak sa to odzrkadlí na tom, že sa trápime a pomaly strácame životnú energiu. Aurické pole slabne v dôsledku preplneného psychického odpadu alebo zachytávaním negatívnych emócií a energií iných ľudí a potom sa cítime vystresovaní, unavení, podráždení a to môže ovplyvniť aj náš imunitný systém. Aura sa však dá vyčistiť cvikmi alebo dokonca stravou.

Názov mojej firmy je Vegan growth a logo je zložené z ruky a semienka alebo lístku rastliny, čo je vlastne základ vegánskej stravy. Značka sa nazýva Plante a v pozadí môžete vidieť aj auru použitú v dizajnoch. Skladá sa z modrej farby, ktorá symbolizuje pozitívne naladenie a kreativitu, zo zelenej, to je farba rastu a obnovy a má schopnosť liečiť, zo žltej, ktorá charakteristická pre zdravé telo a inteligenciu, z oranžovej – duševná energia, nadšenie a z červenej – životná energia a očistné schopnosti.

Ako je uvedené vyššie aj stravou sa dá napomôcť k zdravšej aure. Mandle, sója aj kokos obsahujú veľké množstvo zdravých živín a tukov, vitamínov a vlákniny, a majú dokázané pozitívne účinky na naše zdravie a metabolizmus. Sú vhodné ako náhrada mliečnych produktov, neobsahujú laktózu a majú menej tuku a kalórií a žiaden cholesterol.

Hlavným prvkom dizajnu je aura s letteringom, doplnená ilustráciou alebo piktogramom, ktorý zobrazuje z čoho je daný produkt vyrobený. Dizajny na produktoch sú jednotné a v zásade sa v ničom nelíšia, mení sa akurát piktogram a samozrejme texty.

Zdieľať
unnamed-2-e79b0fe7

Karolína Ježíková

karolinka.jezikova@gmail.com

unnamed-2-e79b0fe7

Karolína Ježíková

karolinka.jezikova@gmail.com

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave

Katedra

Vizuálna komunikácia

Ateliér

Ateliér Identita

Ročník štúdia

1.

Stupeň štúdia

Bc.

Vedúci pedagógovia

Mgr. art. Ondrej Gavalda, Mgr. art. Peter Nosáľ

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave

Katedra

Vizuálna komunikácia

Ateliér

Ateliér Identita

Ročník štúdia

1.

Stupeň štúdia

Bc.

Vedúci pedagógovia

Mgr. art. Ondrej Gavalda, Mgr. art. Peter Nosáľ

Prihlasovanie prác je stále otvorené!

Prihlás svoju prácu dodatočne na akýkoľvek Digitálny Prieskum.