PLANTE • Karolína Ježíková

PLANTE

Témou pre tento semester bolo vytvoriť vizuálnu identitu mliečnych produktov ako mlieko, jogurt a maslo. Zvolila som si navrhovať dizajn pre produkty založené na rastlinnej báze, teda vegánske.

Hlavnou myšlienkou, a aj hlavným prvkom v mojich dizajnoch je aura. Aura je energetické pole, ktoré sa zobrazuje ako vajíčko alebo ako bublinka a obklopuje každé živé teleso v prírode. Z vedeckého hľadiska je dôsledkom stretov energetických tokov a je možné dokázať jej existenciu pomocou vysokofrekvenčných snímkov. Dá sa povedať, že aura má za úlohu nás energeticky ochraňovať a ak je zdravá tak my sa cítime výborne a sme plní energie a ak sa v nej niečo pokazí tak sa to odzrkadlí na tom, že sa trápime a pomaly strácame životnú energiu. Aurické pole slabne v dôsledku preplneného psychického odpadu alebo zachytávaním negatívnych emócií a energií iných ľudí a potom sa cítime vystresovaní, unavení, podráždení a to môže ovplyvniť aj náš imunitný systém. Aura sa však dá vyčistiť cvikmi alebo dokonca stravou.

Názov mojej firmy je Vegan growth a logo je zložené z ruky a semienka alebo lístku rastliny, čo je vlastne základ vegánskej stravy. Značka sa nazýva Plante a v pozadí môžete vidieť aj auru použitú v dizajnoch. Skladá sa z modrej farby, ktorá symbolizuje pozitívne naladenie a kreativitu, zo zelenej, to je farba rastu a obnovy a má schopnosť liečiť, zo žltej, ktorá charakteristická pre zdravé telo a inteligenciu, z oranžovej – duševná energia, nadšenie a z červenej – životná energia a očistné schopnosti.

Ako je uvedené vyššie aj stravou sa dá napomôcť k zdravšej aure. Mandle, sója aj kokos obsahujú veľké množstvo zdravých živín a tukov, vitamínov a vlákniny, a majú dokázané pozitívne účinky na naše zdravie a metabolizmus. Sú vhodné ako náhrada mliečnych produktov, neobsahujú laktózu a majú menej tuku a kalórií a žiaden cholesterol.

Hlavným prvkom dizajnu je aura s letteringom, doplnená ilustráciou alebo piktogramom, ktorý zobrazuje z čoho je daný produkt vyrobený. Dizajny na produktoch sú jednotné a v zásade sa v ničom nelíšia, mení sa akurát piktogram a samozrejme texty.

Share on facebook
Zdieľať

PLANTE • Karolína Ježíková

PLANTE

Témou pre tento semester bolo vytvoriť vizuálnu identitu mliečnych produktov ako mlieko, jogurt a maslo. Zvolila som si navrhovať dizajn pre produkty založené na rastlinnej báze, teda vegánske.

Hlavnou myšlienkou, a aj hlavným prvkom v mojich dizajnoch je aura. Aura je energetické pole, ktoré sa zobrazuje ako vajíčko alebo ako bublinka a obklopuje každé živé teleso v prírode. Z vedeckého hľadiska je dôsledkom stretov energetických tokov a je možné dokázať jej existenciu pomocou vysokofrekvenčných snímkov. Dá sa povedať, že aura má za úlohu nás energeticky ochraňovať a ak je zdravá tak my sa cítime výborne a sme plní energie a ak sa v nej niečo pokazí tak sa to odzrkadlí na tom, že sa trápime a pomaly strácame životnú energiu. Aurické pole slabne v dôsledku preplneného psychického odpadu alebo zachytávaním negatívnych emócií a energií iných ľudí a potom sa cítime vystresovaní, unavení, podráždení a to môže ovplyvniť aj náš imunitný systém. Aura sa však dá vyčistiť cvikmi alebo dokonca stravou.

Názov mojej firmy je Vegan growth a logo je zložené z ruky a semienka alebo lístku rastliny, čo je vlastne základ vegánskej stravy. Značka sa nazýva Plante a v pozadí môžete vidieť aj auru použitú v dizajnoch. Skladá sa z modrej farby, ktorá symbolizuje pozitívne naladenie a kreativitu, zo zelenej, to je farba rastu a obnovy a má schopnosť liečiť, zo žltej, ktorá charakteristická pre zdravé telo a inteligenciu, z oranžovej – duševná energia, nadšenie a z červenej – životná energia a očistné schopnosti.

Ako je uvedené vyššie aj stravou sa dá napomôcť k zdravšej aure. Mandle, sója aj kokos obsahujú veľké množstvo zdravých živín a tukov, vitamínov a vlákniny, a majú dokázané pozitívne účinky na naše zdravie a metabolizmus. Sú vhodné ako náhrada mliečnych produktov, neobsahujú laktózu a majú menej tuku a kalórií a žiaden cholesterol.

Hlavným prvkom dizajnu je aura s letteringom, doplnená ilustráciou alebo piktogramom, ktorý zobrazuje z čoho je daný produkt vyrobený. Dizajny na produktoch sú jednotné a v zásade sa v ničom nelíšia, mení sa akurát piktogram a samozrejme texty.

Share on facebook
Zdieľať

PLANTE • Karolína Ježíková

PLANTE

Témou pre tento semester bolo vytvoriť vizuálnu identitu mliečnych produktov ako mlieko, jogurt a maslo. Zvolila som si navrhovať dizajn pre produkty založené na rastlinnej báze, teda vegánske.

Hlavnou myšlienkou, a aj hlavným prvkom v mojich dizajnoch je aura. Aura je energetické pole, ktoré sa zobrazuje ako vajíčko alebo ako bublinka a obklopuje každé živé teleso v prírode. Z vedeckého hľadiska je dôsledkom stretov energetických tokov a je možné dokázať jej existenciu pomocou vysokofrekvenčných snímkov. Dá sa povedať, že aura má za úlohu nás energeticky ochraňovať a ak je zdravá tak my sa cítime výborne a sme plní energie a ak sa v nej niečo pokazí tak sa to odzrkadlí na tom, že sa trápime a pomaly strácame životnú energiu. Aurické pole slabne v dôsledku preplneného psychického odpadu alebo zachytávaním negatívnych emócií a energií iných ľudí a potom sa cítime vystresovaní, unavení, podráždení a to môže ovplyvniť aj náš imunitný systém. Aura sa však dá vyčistiť cvikmi alebo dokonca stravou.

Názov mojej firmy je Vegan growth a logo je zložené z ruky a semienka alebo lístku rastliny, čo je vlastne základ vegánskej stravy. Značka sa nazýva Plante a v pozadí môžete vidieť aj auru použitú v dizajnoch. Skladá sa z modrej farby, ktorá symbolizuje pozitívne naladenie a kreativitu, zo zelenej, to je farba rastu a obnovy a má schopnosť liečiť, zo žltej, ktorá charakteristická pre zdravé telo a inteligenciu, z oranžovej – duševná energia, nadšenie a z červenej – životná energia a očistné schopnosti.

Ako je uvedené vyššie aj stravou sa dá napomôcť k zdravšej aure. Mandle, sója aj kokos obsahujú veľké množstvo zdravých živín a tukov, vitamínov a vlákniny, a majú dokázané pozitívne účinky na naše zdravie a metabolizmus. Sú vhodné ako náhrada mliečnych produktov, neobsahujú laktózu a majú menej tuku a kalórií a žiaden cholesterol.

Hlavným prvkom dizajnu je aura s letteringom, doplnená ilustráciou alebo piktogramom, ktorý zobrazuje z čoho je daný produkt vyrobený. Dizajny na produktoch sú jednotné a v zásade sa v ničom nelíšia, mení sa akurát piktogram a samozrejme texty.

Share on facebook
Zdieľať
unnamed-2-e79b0fe7

Karolína Ježíková

karolinka.jezikova@gmail.com

unnamed-2-e79b0fe7

Karolína Ježíková

karolinka.jezikova@gmail.com

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave

Katedra

Vizuálna komunikácia

Ateliér

Ateliér Identita

Ročník štúdia

1.

Stupeň štúdia

Bc.

Vedúci pedagógovia

Mgr. art. Ondrej Gavalda, Mgr. art. Peter Nosáľ

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave

Katedra

Vizuálna komunikácia

Ateliér

Ateliér Identita

Ročník štúdia

1.

Stupeň štúdia

Bc.

Vedúci pedagógovia

Mgr. art. Ondrej Gavalda, Mgr. art. Peter Nosáľ