
Séria autoportrétov ako prostriedok zachytenia snahy o nájdenie osobného umiestnenia. Intuitívnym prístupom v prostredí hľadám miesto včlenenia a konfrontujem sa s pocitom neistoty vlastného bytia. Skúmam priestor bez poznania podoby cieľa s uvedomovaním si potenciálnej nemožnosti nájsť ideálny hmotný svet. Cyklicky sa stále vraciam na začiatok hľadania. Hľadanie ktoré vnímam ako absurdný pocit sa prejavuje v atypickej interakcii s prostredím. Potreba nachádzania napriek uvedomelej snahe neprináša pocit spoločnej koexistencie.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
Vyhľadajte meno študenta alebo názov práce
Séria autoportrétov ako prostriedok zachytenia snahy o nájdenie osobného umiestnenia. Intuitívnym prístupom v prostredí hľadám miesto včlenenia a konfrontujem sa s pocitom neistoty vlastného bytia. Skúmam priestor bez poznania podoby cieľa s uvedomovaním si potenciálnej nemožnosti nájsť ideálny hmotný svet. Cyklicky sa stále vraciam na začiatok hľadania. Hľadanie ktoré vnímam ako absurdný pocit sa prejavuje v atypickej interakcii s prostredím. Potreba nachádzania napriek uvedomelej snahe neprináša pocit spoločnej koexistencie.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
Séria autoportrétov ako prostriedok zachytenia snahy o nájdenie osobného umiestnenia. Intuitívnym prístupom v prostredí hľadám miesto včlenenia a konfrontujem sa s pocitom neistoty vlastného bytia. Skúmam priestor bez poznania podoby cieľa s uvedomovaním si potenciálnej nemožnosti nájsť ideálny hmotný svet. Cyklicky sa stále vraciam na začiatok hľadania. Hľadanie ktoré vnímam ako absurdný pocit sa prejavuje v atypickej interakcii s prostredím. Potreba nachádzania napriek uvedomelej snahe neprináša pocit spoločnej koexistencie.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia