
Stratený semester za dverami je ručne kreslená animácia, zároveň moja prvá animácia. Využíval som grafickú techniku monotýpie, vzniklo 408 obrázkov formátu A4. V animácii zrkadlím pocity neistoty a strachu z neviditeľného strašiaka, ktorý číha za dverami, neskôr odpor k izolácii a opatreniam, zamýšlam sa nad tým ako jednoducho sa dá manipulovať masami.
Ako často prechádzame prah dverí?
Dnu či von?
Ako dlho ešte?
Ako sa má naša sloboda?
Začína sa naša cesta alebo končí?
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
Vyhľadajte meno študenta alebo názov práce
Ďalšie príspevky z katedry
Stratený semester za dverami je ručne kreslená animácia, zároveň moja prvá animácia. Využíval som grafickú techniku monotýpie, vzniklo 408 obrázkov formátu A4. V animácii zrkadlím pocity neistoty a strachu z neviditeľného strašiaka, ktorý číha za dverami, neskôr odpor k izolácii a opatreniam, zamýšlam sa nad tým ako jednoducho sa dá manipulovať masami.
Ako často prechádzame prah dverí?
Dnu či von?
Ako dlho ešte?
Ako sa má naša sloboda?
Začína sa naša cesta alebo končí?
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Stratený semester za dverami je ručne kreslená animácia, zároveň moja prvá animácia. Využíval som grafickú techniku monotýpie, vzniklo 408 obrázkov formátu A4. V animácii zrkadlím pocity neistoty a strachu z neviditeľného strašiaka, ktorý číha za dverami, neskôr odpor k izolácii a opatreniam, zamýšlam sa nad tým ako jednoducho sa dá manipulovať masami.
Ako často prechádzame prah dverí?
Dnu či von?
Ako dlho ešte?
Ako sa má naša sloboda?
Začína sa naša cesta alebo končí?
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry