
Témou projektu je bublina, človek obkolesený minimálnym priestorom, záujem o telo a zmysly, individuum, relax. Bublina je architektonickou formou, jej veľkosť určuje jej účel. Motív vajca, zárodku a škrupiny symbolizuje úkryt, počiatok, jednotu, zrodenie, obnovu, krehkosť, dokonalosť, univerzum.
Cieľom je vytvárať fyzické modely použitím sadry. 3D modely vznikajú použitím 3D scanu. Experimentovaním dochádza k štrukturovaniu priestoru. Interiér je formovaný pomocou 3 balónov, ktoré reprezentujú 3 časti: dennú, nočnú a hygienu. Balóny sa vo forme dajú ďalej pretvárať do požadovaných tvarov, veľkostí a funkcií. Výsledkom je jaskynný priestor určený na úkryt a útek zo spoločnosti k mentálnej prosperite.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Vyhľadajte meno študenta alebo názov práce
Témou projektu je bublina, človek obkolesený minimálnym priestorom, záujem o telo a zmysly, individuum, relax. Bublina je architektonickou formou, jej veľkosť určuje jej účel. Motív vajca, zárodku a škrupiny symbolizuje úkryt, počiatok, jednotu, zrodenie, obnovu, krehkosť, dokonalosť, univerzum.
Cieľom je vytvárať fyzické modely použitím sadry. 3D modely vznikajú použitím 3D scanu. Experimentovaním dochádza k štrukturovaniu priestoru. Interiér je formovaný pomocou 3 balónov, ktoré reprezentujú 3 časti: dennú, nočnú a hygienu. Balóny sa vo forme dajú ďalej pretvárať do požadovaných tvarov, veľkostí a funkcií. Výsledkom je jaskynný priestor určený na úkryt a útek zo spoločnosti k mentálnej prosperite.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Témou projektu je bublina, človek obkolesený minimálnym priestorom, záujem o telo a zmysly, individuum, relax. Bublina je architektonickou formou, jej veľkosť určuje jej účel. Motív vajca, zárodku a škrupiny symbolizuje úkryt, počiatok, jednotu, zrodenie, obnovu, krehkosť, dokonalosť, univerzum.
Cieľom je vytvárať fyzické modely použitím sadry. 3D modely vznikajú použitím 3D scanu. Experimentovaním dochádza k štrukturovaniu priestoru. Interiér je formovaný pomocou 3 balónov, ktoré reprezentujú 3 časti: dennú, nočnú a hygienu. Balóny sa vo forme dajú ďalej pretvárať do požadovaných tvarov, veľkostí a funkcií. Výsledkom je jaskynný priestor určený na úkryt a útek zo spoločnosti k mentálnej prosperite.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
Hľadáte niečo alebo niekoho?