
Bakalárska práca sa zaoberá otázkou sexuálnej identity. Divákovi vizuálne interpretuje non-binary problematiku prostredníctvom kombinácie projekcie a inštalácie. Projekcia pracuje s divákovým stereotypným vnímaním, zatial čo inštalácia sa snaží spochybniť spôsob jeho doterajšieho uvažovania o danej problematike.Práca vychádza z teoretických záznamov o steretotypoch vo vizuálnom umení a ich percepciou v súčasnosti, skúma ich prepojenie na problematiku genderu.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
Vyhľadajte meno študenta alebo názov práce
Ďalšie príspevky z katedry
Bakalárska práca sa zaoberá otázkou sexuálnej identity. Divákovi vizuálne interpretuje non-binary problematiku prostredníctvom kombinácie projekcie a inštalácie. Projekcia pracuje s divákovým stereotypným vnímaním, zatial čo inštalácia sa snaží spochybniť spôsob jeho doterajšieho uvažovania o danej problematike.Práca vychádza z teoretických záznamov o steretotypoch vo vizuálnom umení a ich percepciou v súčasnosti, skúma ich prepojenie na problematiku genderu.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
Bakalárska práca sa zaoberá otázkou sexuálnej identity. Divákovi vizuálne interpretuje non-binary problematiku prostredníctvom kombinácie projekcie a inštalácie. Projekcia pracuje s divákovým stereotypným vnímaním, zatial čo inštalácia sa snaží spochybniť spôsob jeho doterajšieho uvažovania o danej problematike.Práca vychádza z teoretických záznamov o steretotypoch vo vizuálnom umení a ich percepciou v súčasnosti, skúma ich prepojenie na problematiku genderu.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry