
Svet sa vypol a ľudia znova objavili prírodu.
Po strate stereotypu sa vydávajú von, je potrebné nájsť nový zmysel života.
V projekte the Essence pozorujem prírodu, meditujem v nej a snažím sa zachytiť jej náhodné magické momenty. S plynutím času sa človek v prírode upokojuje, stáva sa svedkom týchto náhodných úkazov, ktoré ho oslňujú, tak stráca pochybnosti a ľahšie hľadá odpovede na svoje osobné otázky. Zahlbuje sa a preniká bližšie k jadru, vďaka žiarivosti a čaru týchto momentov začína znova prírode veriť. Abstrahuje svet na jeho najzákladnejšiu formu, vracia sa k východiskovému bodu a tak prichádza k novej, pravej podstate.
V sérií používam seba ako pokusného králika, empiricky objavujem nový svet. Sama sa ponáram pod hladinu a “špiním” si ruky hľadaním tejto podstaty. Zároveň sa opieram o filozofiu transcendentalizmu a vedome experimentujem s ostrosťou a neostrosťou, pod a preexpozíciou, hromadením a násobením rovnakých fotografií.
Projekt the Essence je o bytí, zažití, o objavení, o čakaní, o čase, o ponorení sa, o ceste, o návrate, o osvetlení, o žiare, o otvorení, o prijatí, o priznaní, o odovzdaní sa, je o nájdení novej podstaty života, aby sme mohli znova začať žiť, tentokrát lepší, osvietenejší život, v súlade s prírodou, pre ktorú sme stvorení.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
Vyhľadajte meno študenta alebo názov práce
Ďalšie príspevky z katedry
Svet sa vypol a ľudia znova objavili prírodu.
Po strate stereotypu sa vydávajú von, je potrebné nájsť nový zmysel života.
V projekte the Essence pozorujem prírodu, meditujem v nej a snažím sa zachytiť jej náhodné magické momenty. S plynutím času sa človek v prírode upokojuje, stáva sa svedkom týchto náhodných úkazov, ktoré ho oslňujú, tak stráca pochybnosti a ľahšie hľadá odpovede na svoje osobné otázky. Zahlbuje sa a preniká bližšie k jadru, vďaka žiarivosti a čaru týchto momentov začína znova prírode veriť. Abstrahuje svet na jeho najzákladnejšiu formu, vracia sa k východiskovému bodu a tak prichádza k novej, pravej podstate.
V sérií používam seba ako pokusného králika, empiricky objavujem nový svet. Sama sa ponáram pod hladinu a “špiním” si ruky hľadaním tejto podstaty. Zároveň sa opieram o filozofiu transcendentalizmu a vedome experimentujem s ostrosťou a neostrosťou, pod a preexpozíciou, hromadením a násobením rovnakých fotografií.
Projekt the Essence je o bytí, zažití, o objavení, o čakaní, o čase, o ponorení sa, o ceste, o návrate, o osvetlení, o žiare, o otvorení, o prijatí, o priznaní, o odovzdaní sa, je o nájdení novej podstaty života, aby sme mohli znova začať žiť, tentokrát lepší, osvietenejší život, v súlade s prírodou, pre ktorú sme stvorení.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
Svet sa vypol a ľudia znova objavili prírodu.
Po strate stereotypu sa vydávajú von, je potrebné nájsť nový zmysel života.
V projekte the Essence pozorujem prírodu, meditujem v nej a snažím sa zachytiť jej náhodné magické momenty. S plynutím času sa človek v prírode upokojuje, stáva sa svedkom týchto náhodných úkazov, ktoré ho oslňujú, tak stráca pochybnosti a ľahšie hľadá odpovede na svoje osobné otázky. Zahlbuje sa a preniká bližšie k jadru, vďaka žiarivosti a čaru týchto momentov začína znova prírode veriť. Abstrahuje svet na jeho najzákladnejšiu formu, vracia sa k východiskovému bodu a tak prichádza k novej, pravej podstate.
V sérií používam seba ako pokusného králika, empiricky objavujem nový svet. Sama sa ponáram pod hladinu a “špiním” si ruky hľadaním tejto podstaty. Zároveň sa opieram o filozofiu transcendentalizmu a vedome experimentujem s ostrosťou a neostrosťou, pod a preexpozíciou, hromadením a násobením rovnakých fotografií.
Projekt the Essence je o bytí, zažití, o objavení, o čakaní, o čase, o ponorení sa, o ceste, o návrate, o osvetlení, o žiare, o otvorení, o prijatí, o priznaní, o odovzdaní sa, je o nájdení novej podstaty života, aby sme mohli znova začať žiť, tentokrát lepší, osvietenejší život, v súlade s prírodou, pre ktorú sme stvorení.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry