
Redizajn knihy Østrov od Petra Balka, finalistu súťaže Anasoft Litera 2020.
Ťažko knihu zaradiť do jedného žánru, sám autor ju charakterizuje takto: „Začne sa to ako vzťahová dráma medzi otcom a synom, pokračuje ako magicko-realistická detektívka a končí sa ako hororová rozprávka o fantázii“.
Pri dizajne ma prvotne inšpirovali vividné opisy Østrova, ktorý má byť obkolesený medeným morom, preto som pre knihu zvolila medený metalický papier.
Celý text sa nesie v atmosfére mystérie a napätia, čomu som sa snažila prispôsobiť titulkové písmo. Písmo Zostra sa vyznačuje ostrými uhlami a kontrastnými ťahmi. Počiatočný bod z ktorého som vychádzala bolo atypické Ø, ku ktorému som postupne dotvorila zvyšok abecedy.
Kniha je doplnená o ilustrácie ktoré odkazujú na konkrétne scény v knihe. Ilustrácia sa nachádza aj na obálke knihy, samotný ostrov je riešený technikou slepotlače. Vytvára tak nenápadný reliéf ktorý sa ukazuje len pod určitým uhlom a svetlom, podobne ako aj hlavnému hrdinovi knihy sa samotná existencia Østrova postupne odkrýva.
lin.berkyova@gmail.com
903776488
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
Vyhľadajte meno študenta alebo názov práce
Redizajn knihy Østrov od Petra Balka, finalistu súťaže Anasoft Litera 2020.
Ťažko knihu zaradiť do jedného žánru, sám autor ju charakterizuje takto: „Začne sa to ako vzťahová dráma medzi otcom a synom, pokračuje ako magicko-realistická detektívka a končí sa ako hororová rozprávka o fantázii“.
Pri dizajne ma prvotne inšpirovali vividné opisy Østrova, ktorý má byť obkolesený medeným morom, preto som pre knihu zvolila medený metalický papier.
Celý text sa nesie v atmosfére mystérie a napätia, čomu som sa snažila prispôsobiť titulkové písmo. Písmo Zostra sa vyznačuje ostrými uhlami a kontrastnými ťahmi. Počiatočný bod z ktorého som vychádzala bolo atypické Ø, ku ktorému som postupne dotvorila zvyšok abecedy.
Kniha je doplnená o ilustrácie ktoré odkazujú na konkrétne scény v knihe. Ilustrácia sa nachádza aj na obálke knihy, samotný ostrov je riešený technikou slepotlače. Vytvára tak nenápadný reliéf ktorý sa ukazuje len pod určitým uhlom a svetlom, podobne ako aj hlavnému hrdinovi knihy sa samotná existencia Østrova postupne odkrýva.
lin.berkyova@gmail.com
903776488
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Redizajn knihy Østrov od Petra Balka, finalistu súťaže Anasoft Litera 2020.
Ťažko knihu zaradiť do jedného žánru, sám autor ju charakterizuje takto: „Začne sa to ako vzťahová dráma medzi otcom a synom, pokračuje ako magicko-realistická detektívka a končí sa ako hororová rozprávka o fantázii“.
Pri dizajne ma prvotne inšpirovali vividné opisy Østrova, ktorý má byť obkolesený medeným morom, preto som pre knihu zvolila medený metalický papier.
Celý text sa nesie v atmosfére mystérie a napätia, čomu som sa snažila prispôsobiť titulkové písmo. Písmo Zostra sa vyznačuje ostrými uhlami a kontrastnými ťahmi. Počiatočný bod z ktorého som vychádzala bolo atypické Ø, ku ktorému som postupne dotvorila zvyšok abecedy.
Kniha je doplnená o ilustrácie ktoré odkazujú na konkrétne scény v knihe. Ilustrácia sa nachádza aj na obálke knihy, samotný ostrov je riešený technikou slepotlače. Vytvára tak nenápadný reliéf ktorý sa ukazuje len pod určitým uhlom a svetlom, podobne ako aj hlavnému hrdinovi knihy sa samotná existencia Østrova postupne odkrýva.
lin.berkyova@gmail.com
903776488
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia