
Ako sa nestratiť v zhluku vonkajších vplyvov, cudzích myšlienok a odporúčaní? Ako používať vlastné myslenie a určiť si, čo je pre nás relevantné? Ako nezabudnúť počúvať svoj vnútorný hlas?
V tomto projekte som sa zaoberala vplyvom digitálneho prostredia na našu psychiku. Zamýšlala som sa nad tým, ako sa ľudia vyrovnávali s krízou počas pandémie, keď bol ich spoločenský život obmedzený. Boli nútení tráviť väčšinu času za počítačom. Pracovala som s videami rôznych motivačných rečníkov a mentorov. S videami, ktoré obsahom majú pomôcť sledovateľovi s jeho problémom, alebo otázkou. Tieto videá som najskôr rozdelila do dvoch kategórií: duchovné a praktické. Znásobením videí som vytvorila „informačný zvukový smog“, ktorý pôsobí znepokojujúco a vieme z neho zachytiť iba určité informácie.
Inštalácia pozostáva z interaktívneho objektu a videa. Objekt si môže divák nasadiť na hlavu ako slúchadlá a počúvať rady osôb z videí. Každé slúchadlo je napojené na iné video, čiže zvuk z videí sa zlieva dokopy. Objekt zároveň reaguje svetelne na intenzitu zvuku.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vyhľadajte meno študenta alebo názov práce
Ako sa nestratiť v zhluku vonkajších vplyvov, cudzích myšlienok a odporúčaní? Ako používať vlastné myslenie a určiť si, čo je pre nás relevantné? Ako nezabudnúť počúvať svoj vnútorný hlas?
V tomto projekte som sa zaoberala vplyvom digitálneho prostredia na našu psychiku. Zamýšlala som sa nad tým, ako sa ľudia vyrovnávali s krízou počas pandémie, keď bol ich spoločenský život obmedzený. Boli nútení tráviť väčšinu času za počítačom. Pracovala som s videami rôznych motivačných rečníkov a mentorov. S videami, ktoré obsahom majú pomôcť sledovateľovi s jeho problémom, alebo otázkou. Tieto videá som najskôr rozdelila do dvoch kategórií: duchovné a praktické. Znásobením videí som vytvorila „informačný zvukový smog“, ktorý pôsobí znepokojujúco a vieme z neho zachytiť iba určité informácie.
Inštalácia pozostáva z interaktívneho objektu a videa. Objekt si môže divák nasadiť na hlavu ako slúchadlá a počúvať rady osôb z videí. Každé slúchadlo je napojené na iné video, čiže zvuk z videí sa zlieva dokopy. Objekt zároveň reaguje svetelne na intenzitu zvuku.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Ďalšie príspevky z katedry
Ako sa nestratiť v zhluku vonkajších vplyvov, cudzích myšlienok a odporúčaní? Ako používať vlastné myslenie a určiť si, čo je pre nás relevantné? Ako nezabudnúť počúvať svoj vnútorný hlas?
V tomto projekte som sa zaoberala vplyvom digitálneho prostredia na našu psychiku. Zamýšlala som sa nad tým, ako sa ľudia vyrovnávali s krízou počas pandémie, keď bol ich spoločenský život obmedzený. Boli nútení tráviť väčšinu času za počítačom. Pracovala som s videami rôznych motivačných rečníkov a mentorov. S videami, ktoré obsahom majú pomôcť sledovateľovi s jeho problémom, alebo otázkou. Tieto videá som najskôr rozdelila do dvoch kategórií: duchovné a praktické. Znásobením videí som vytvorila „informačný zvukový smog“, ktorý pôsobí znepokojujúco a vieme z neho zachytiť iba určité informácie.
Inštalácia pozostáva z interaktívneho objektu a videa. Objekt si môže divák nasadiť na hlavu ako slúchadlá a počúvať rady osôb z videí. Každé slúchadlo je napojené na iné video, čiže zvuk z videí sa zlieva dokopy. Objekt zároveň reaguje svetelne na intenzitu zvuku.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia