
Kniha Šeptuchy od Aleny Sabuchovej, ktorú som tento semester redizajnovala, získala cenu Anasoft Litera 2020. Jej príbeh sa odohráva v prostredí Podlasia, ktoré je opísané ako zabudnutý kraj, kde sa zastavil čas. Jedná sa o melancholické čítanie, ktoré je obklopené hmlou, lesmi a tajomnom.
Na obálku knihy som umiestnila fotografiu zahmleného lesa. Práve tento motív v deji nachádzame často, preto som jeho využitie vyhodnotila ako dobrý prostriedok na znázornenie emócií, ktoré spolu s postavami prežívame. Pred začiatkom každej kapitoly sú umiestnené dve dvostránky s autorskými fotografiami lesa, ktoré sú situované do dynamického layoutu.
Pri tvorbe písma Šeptucha som sa inšpirovala viacerými fontami z obdobia 70. rokov, ktoré vo mne evokujú vizuál Podlasia.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Vyhľadajte meno študenta alebo názov práce
Kniha Šeptuchy od Aleny Sabuchovej, ktorú som tento semester redizajnovala, získala cenu Anasoft Litera 2020. Jej príbeh sa odohráva v prostredí Podlasia, ktoré je opísané ako zabudnutý kraj, kde sa zastavil čas. Jedná sa o melancholické čítanie, ktoré je obklopené hmlou, lesmi a tajomnom.
Na obálku knihy som umiestnila fotografiu zahmleného lesa. Práve tento motív v deji nachádzame často, preto som jeho využitie vyhodnotila ako dobrý prostriedok na znázornenie emócií, ktoré spolu s postavami prežívame. Pred začiatkom každej kapitoly sú umiestnené dve dvostránky s autorskými fotografiami lesa, ktoré sú situované do dynamického layoutu.
Pri tvorbe písma Šeptucha som sa inšpirovala viacerými fontami z obdobia 70. rokov, ktoré vo mne evokujú vizuál Podlasia.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Kniha Šeptuchy od Aleny Sabuchovej, ktorú som tento semester redizajnovala, získala cenu Anasoft Litera 2020. Jej príbeh sa odohráva v prostredí Podlasia, ktoré je opísané ako zabudnutý kraj, kde sa zastavil čas. Jedná sa o melancholické čítanie, ktoré je obklopené hmlou, lesmi a tajomnom.
Na obálku knihy som umiestnila fotografiu zahmleného lesa. Práve tento motív v deji nachádzame často, preto som jeho využitie vyhodnotila ako dobrý prostriedok na znázornenie emócií, ktoré spolu s postavami prežívame. Pred začiatkom každej kapitoly sú umiestnené dve dvostránky s autorskými fotografiami lesa, ktoré sú situované do dynamického layoutu.
Pri tvorbe písma Šeptucha som sa inšpirovala viacerými fontami z obdobia 70. rokov, ktoré vo mne evokujú vizuál Podlasia.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia