
Náš ateliér tento semester pokračoval v riešení súťažného zadania ako možnosti práce. Vybraná súťaž bola “Výstavba nájomných bytov na Jesenského 4 v Košiciach” (odkaz na súťaž). Išlo o oboznámenie sa s typológiou bytových domov a pokus nájsť pridanú hodnotu bytového bývania. V projekte pracujem s prepojením rôznych výšok s rôznymi funkciami a miešaním mestského a bytového. Prízemie je napojené na ulicu cestou pre autá, parkovaním a priestormi určenými pre ateliér/kanceláriu a kaviareň. Prvé poschodie vytvára doska (terasa) zastrešujúca parkovanie, ktorá má zároveň funkciu komunikácie, záhrady a komunitného priestoru pre nájomníkov bytov a návštevníkov kaviarne. Diery v doske sú buď svetlíkmi alebo otvormi pre schodisko. Dve konfigurácie bytov sú na sebe uložené tak, aby vytvárali terasy slúžiace ako komunikácia pre vrchné byty. Spodné byty sú širšie a vrchné byty sú užšie dvojposchodové. Ide o otvorené priestory s len najnutnejším vybavením. Jadrá bytov sú riešené tak, aby každé jadro obsluhovalo štyri byty. Komunikáciu medzi terasami, doskou a prízemím zabezpečujú z juhovýchodnej strany schodiská a výťahy, v strede schodiská v dierach dosky a z juhozápadnej strany schodisko s možnosťou sedenia pre návštevníkov kaviarne.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Vyhľadajte meno študenta alebo názov práce
Náš ateliér tento semester pokračoval v riešení súťažného zadania ako možnosti práce. Vybraná súťaž bola “Výstavba nájomných bytov na Jesenského 4 v Košiciach” (odkaz na súťaž). Išlo o oboznámenie sa s typológiou bytových domov a pokus nájsť pridanú hodnotu bytového bývania. V projekte pracujem s prepojením rôznych výšok s rôznymi funkciami a miešaním mestského a bytového. Prízemie je napojené na ulicu cestou pre autá, parkovaním a priestormi určenými pre ateliér/kanceláriu a kaviareň. Prvé poschodie vytvára doska (terasa) zastrešujúca parkovanie, ktorá má zároveň funkciu komunikácie, záhrady a komunitného priestoru pre nájomníkov bytov a návštevníkov kaviarne. Diery v doske sú buď svetlíkmi alebo otvormi pre schodisko. Dve konfigurácie bytov sú na sebe uložené tak, aby vytvárali terasy slúžiace ako komunikácia pre vrchné byty. Spodné byty sú širšie a vrchné byty sú užšie dvojposchodové. Ide o otvorené priestory s len najnutnejším vybavením. Jadrá bytov sú riešené tak, aby každé jadro obsluhovalo štyri byty. Komunikáciu medzi terasami, doskou a prízemím zabezpečujú z juhovýchodnej strany schodiská a výťahy, v strede schodiská v dierach dosky a z juhozápadnej strany schodisko s možnosťou sedenia pre návštevníkov kaviarne.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Náš ateliér tento semester pokračoval v riešení súťažného zadania ako možnosti práce. Vybraná súťaž bola “Výstavba nájomných bytov na Jesenského 4 v Košiciach” (odkaz na súťaž). Išlo o oboznámenie sa s typológiou bytových domov a pokus nájsť pridanú hodnotu bytového bývania. V projekte pracujem s prepojením rôznych výšok s rôznymi funkciami a miešaním mestského a bytového. Prízemie je napojené na ulicu cestou pre autá, parkovaním a priestormi určenými pre ateliér/kanceláriu a kaviareň. Prvé poschodie vytvára doska (terasa) zastrešujúca parkovanie, ktorá má zároveň funkciu komunikácie, záhrady a komunitného priestoru pre nájomníkov bytov a návštevníkov kaviarne. Diery v doske sú buď svetlíkmi alebo otvormi pre schodisko. Dve konfigurácie bytov sú na sebe uložené tak, aby vytvárali terasy slúžiace ako komunikácia pre vrchné byty. Spodné byty sú širšie a vrchné byty sú užšie dvojposchodové. Ide o otvorené priestory s len najnutnejším vybavením. Jadrá bytov sú riešené tak, aby každé jadro obsluhovalo štyri byty. Komunikáciu medzi terasami, doskou a prízemím zabezpečujú z juhovýchodnej strany schodiská a výťahy, v strede schodiská v dierach dosky a z juhozápadnej strany schodisko s možnosťou sedenia pre návštevníkov kaviarne.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia