
Letný Prieskum 2017
Úlohou v semestrálnej práci Identita bolo zamyslenie sa, čo pre mňa znamená pojem identita, ako ho vnímam, ako sa s ním stotožňujem. Idea mojej realizácie je stotožnenie sa s médiom počítačových hier. Môj život, moja hra a ja som jej hlavná postava. Žánrovo som sa inšpiroval klasickými arkádovými hrami, výrazne pracujem aj s médiom grafického dizajnu. Každý videoherný hrdina má svoje schopnosti a atribúty, a inak tomu nie je ani v mojom prípade.
Brošňa Health Bar
Zostávajú mi 2 životy z troch, pretože som sa v detstve skoro zadrhol kosťou z kuracieho krku (Ďakujem za záchranu, Mami). Tie dva ďalšie životy využijem zmysluplnejšie.
Prstene Ability
Mojimi schopnosťami, ako študenta šperku, prirodzene je kontrola nad ohňom a vodou.
Záves Collecting
Arkádový videoherný hrdina by mal zbierať coiny, diamanty alebo iný typ bodov, aby si mohol vylepšovať svoje schopnosti. V závese Collecting je umiestnených 7 slotov na gemy; 4 na pravej strane, ktoré symbolizujú moju rodinu a 3 na ľavej strane, ktoré symbolizujú predstavu o mojej budúcej rodine. Teším sa, keď bude zbierka kompletná.
Prsteň Improvements
V prsteni Improvements opisujem hernú mechaniku “crafting“. Z deviatich nazbieraných collectibles je možné vystavať tento item.
Záves Final Boss
Každá správna arkádová videohra sa nezaobíde bez Final Bossa. Záves Final Boss som adresoval sám sebe; vytvoril som enemy sám zo seba. V momente, keď záves uchopím v ruke, cítim ostré hrany zubatých tvarov; v ovále vidím svoju tvár, na ktorú mieri terč.
Prsteň Play and Pause
Často sa treba zastaviť, dať si v hraní pauzu. Ešte dôležitejšie však je vrátiť sa a pokračovať.
Technologicky som vymenil zlatnícke nástroje za laser, ktorý zrealizoval digitálne podklady do požadovaných tvarov. Majoritne zastúpeným materiálom sú farebné akrylové dosky.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky z katedry
Vyhľadajte meno študenta alebo názov práce
Letný Prieskum 2017
Úlohou v semestrálnej práci Identita bolo zamyslenie sa, čo pre mňa znamená pojem identita, ako ho vnímam, ako sa s ním stotožňujem. Idea mojej realizácie je stotožnenie sa s médiom počítačových hier. Môj život, moja hra a ja som jej hlavná postava. Žánrovo som sa inšpiroval klasickými arkádovými hrami, výrazne pracujem aj s médiom grafického dizajnu. Každý videoherný hrdina má svoje schopnosti a atribúty, a inak tomu nie je ani v mojom prípade.
Brošňa Health Bar
Zostávajú mi 2 životy z troch, pretože som sa v detstve skoro zadrhol kosťou z kuracieho krku (Ďakujem za záchranu, Mami). Tie dva ďalšie životy využijem zmysluplnejšie.
Prstene Ability
Mojimi schopnosťami, ako študenta šperku, prirodzene je kontrola nad ohňom a vodou.
Záves Collecting
Arkádový videoherný hrdina by mal zbierať coiny, diamanty alebo iný typ bodov, aby si mohol vylepšovať svoje schopnosti. V závese Collecting je umiestnených 7 slotov na gemy; 4 na pravej strane, ktoré symbolizujú moju rodinu a 3 na ľavej strane, ktoré symbolizujú predstavu o mojej budúcej rodine. Teším sa, keď bude zbierka kompletná.
Prsteň Improvements
V prsteni Improvements opisujem hernú mechaniku “crafting“. Z deviatich nazbieraných collectibles je možné vystavať tento item.
Záves Final Boss
Každá správna arkádová videohra sa nezaobíde bez Final Bossa. Záves Final Boss som adresoval sám sebe; vytvoril som enemy sám zo seba. V momente, keď záves uchopím v ruke, cítim ostré hrany zubatých tvarov; v ovále vidím svoju tvár, na ktorú mieri terč.
Prsteň Play and Pause
Často sa treba zastaviť, dať si v hraní pauzu. Ešte dôležitejšie však je vrátiť sa a pokračovať.
Technologicky som vymenil zlatnícke nástroje za laser, ktorý zrealizoval digitálne podklady do požadovaných tvarov. Majoritne zastúpeným materiálom sú farebné akrylové dosky.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky od
# šperk – prstene
# rozšírená realita
Letný Prieskum 2017
Úlohou v semestrálnej práci Identita bolo zamyslenie sa, čo pre mňa znamená pojem identita, ako ho vnímam, ako sa s ním stotožňujem. Idea mojej realizácie je stotožnenie sa s médiom počítačových hier. Môj život, moja hra a ja som jej hlavná postava. Žánrovo som sa inšpiroval klasickými arkádovými hrami, výrazne pracujem aj s médiom grafického dizajnu. Každý videoherný hrdina má svoje schopnosti a atribúty, a inak tomu nie je ani v mojom prípade.
Brošňa Health Bar
Zostávajú mi 2 životy z troch, pretože som sa v detstve skoro zadrhol kosťou z kuracieho krku (Ďakujem za záchranu, Mami). Tie dva ďalšie životy využijem zmysluplnejšie.
Prstene Ability
Mojimi schopnosťami, ako študenta šperku, prirodzene je kontrola nad ohňom a vodou.
Záves Collecting
Arkádový videoherný hrdina by mal zbierať coiny, diamanty alebo iný typ bodov, aby si mohol vylepšovať svoje schopnosti. V závese Collecting je umiestnených 7 slotov na gemy; 4 na pravej strane, ktoré symbolizujú moju rodinu a 3 na ľavej strane, ktoré symbolizujú predstavu o mojej budúcej rodine. Teším sa, keď bude zbierka kompletná.
Prsteň Improvements
V prsteni Improvements opisujem hernú mechaniku “crafting“. Z deviatich nazbieraných collectibles je možné vystavať tento item.
Záves Final Boss
Každá správna arkádová videohra sa nezaobíde bez Final Bossa. Záves Final Boss som adresoval sám sebe; vytvoril som enemy sám zo seba. V momente, keď záves uchopím v ruke, cítim ostré hrany zubatých tvarov; v ovále vidím svoju tvár, na ktorú mieri terč.
Prsteň Play and Pause
Často sa treba zastaviť, dať si v hraní pauzu. Ešte dôležitejšie však je vrátiť sa a pokračovať.
Technologicky som vymenil zlatnícke nástroje za laser, ktorý zrealizoval digitálne podklady do požadovaných tvarov. Majoritne zastúpeným materiálom sú farebné akrylové dosky.
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Katedra
Ateliér
Ročník štúdia
Stupeň štúdia
Vedúci pedagógovia
Ďalšie príspevky od katedry