Identita • Viktor Kováč

Identita

Letný Prieskum 2017


Úlohou v semestrálnej práci Identita bolo zamyslenie sa, čo pre mňa znamená pojem identita, ako ho vnímam, ako sa s ním stotožňujem. Idea mojej realizácie je stotožnenie sa s médiom počítačových hier. Môj život, moja hra a ja som jej hlavná postava. Žánrovo som sa inšpiroval klasickými arkádovými hrami, výrazne pracujem aj s médiom grafického dizajnu. Každý videoherný hrdina má svoje schopnosti a atribúty, a inak tomu nie je ani v mojom prípade.

 

Brošňa Health Bar

Zostávajú mi 2 životy z troch, pretože som sa v detstve skoro zadrhol kosťou z kuracieho krku (Ďakujem za záchranu, Mami). Tie dva ďalšie životy využijem zmysluplnejšie.

 

Prstene Ability

Mojimi schopnosťami, ako študenta šperku, prirodzene je kontrola nad ohňom a vodou.

 

Záves Collecting

Arkádový videoherný hrdina by mal zbierať coiny, diamanty alebo iný typ bodov, aby si mohol vylepšovať svoje schopnosti. V závese Collecting je umiestnených 7 slotov na gemy; 4 na pravej strane, ktoré symbolizujú moju rodinu a 3 na ľavej strane, ktoré symbolizujú predstavu o mojej budúcej rodine. Teším sa, keď bude zbierka kompletná.

 

Prsteň Improvements

V prsteni Improvements opisujem hernú mechaniku “crafting“. Z deviatich nazbieraných collectibles je možné vystavať tento item.

 

Záves Final Boss

Každá správna arkádová videohra sa nezaobíde bez Final Bossa. Záves Final Boss som adresoval sám sebe; vytvoril som enemy sám zo seba. V momente, keď záves uchopím v ruke, cítim ostré hrany zubatých tvarov; v ovále vidím svoju tvár, na ktorú mieri terč.

 

Prsteň Play and Pause

Často sa treba zastaviť, dať si v hraní pauzu. Ešte dôležitejšie však je vrátiť sa a pokračovať.

 

Technologicky som vymenil zlatnícke nástroje za laser, ktorý zrealizoval digitálne podklady do požadovaných tvarov. Majoritne zastúpeným materiálom sú farebné akrylové dosky.

Share on facebook
Zdieľať

Identita • Viktor Kováč

Identita

Letný Prieskum 2017


Úlohou v semestrálnej práci Identita bolo zamyslenie sa, čo pre mňa znamená pojem identita, ako ho vnímam, ako sa s ním stotožňujem. Idea mojej realizácie je stotožnenie sa s médiom počítačových hier. Môj život, moja hra a ja som jej hlavná postava. Žánrovo som sa inšpiroval klasickými arkádovými hrami, výrazne pracujem aj s médiom grafického dizajnu. Každý videoherný hrdina má svoje schopnosti a atribúty, a inak tomu nie je ani v mojom prípade.

 

Brošňa Health Bar

Zostávajú mi 2 životy z troch, pretože som sa v detstve skoro zadrhol kosťou z kuracieho krku (Ďakujem za záchranu, Mami). Tie dva ďalšie životy využijem zmysluplnejšie.

 

Prstene Ability

Mojimi schopnosťami, ako študenta šperku, prirodzene je kontrola nad ohňom a vodou.

 

Záves Collecting

Arkádový videoherný hrdina by mal zbierať coiny, diamanty alebo iný typ bodov, aby si mohol vylepšovať svoje schopnosti. V závese Collecting je umiestnených 7 slotov na gemy; 4 na pravej strane, ktoré symbolizujú moju rodinu a 3 na ľavej strane, ktoré symbolizujú predstavu o mojej budúcej rodine. Teším sa, keď bude zbierka kompletná.

 

Prsteň Improvements

V prsteni Improvements opisujem hernú mechaniku “crafting“. Z deviatich nazbieraných collectibles je možné vystavať tento item.

 

Záves Final Boss

Každá správna arkádová videohra sa nezaobíde bez Final Bossa. Záves Final Boss som adresoval sám sebe; vytvoril som enemy sám zo seba. V momente, keď záves uchopím v ruke, cítim ostré hrany zubatých tvarov; v ovále vidím svoju tvár, na ktorú mieri terč.

 

Prsteň Play and Pause

Často sa treba zastaviť, dať si v hraní pauzu. Ešte dôležitejšie však je vrátiť sa a pokračovať.

 

Technologicky som vymenil zlatnícke nástroje za laser, ktorý zrealizoval digitálne podklady do požadovaných tvarov. Majoritne zastúpeným materiálom sú farebné akrylové dosky.

Share on facebook
Zdieľať

Identita • Viktor Kováč

Identita

Letný Prieskum 2017


Úlohou v semestrálnej práci Identita bolo zamyslenie sa, čo pre mňa znamená pojem identita, ako ho vnímam, ako sa s ním stotožňujem. Idea mojej realizácie je stotožnenie sa s médiom počítačových hier. Môj život, moja hra a ja som jej hlavná postava. Žánrovo som sa inšpiroval klasickými arkádovými hrami, výrazne pracujem aj s médiom grafického dizajnu. Každý videoherný hrdina má svoje schopnosti a atribúty, a inak tomu nie je ani v mojom prípade.

 

Brošňa Health Bar

Zostávajú mi 2 životy z troch, pretože som sa v detstve skoro zadrhol kosťou z kuracieho krku (Ďakujem za záchranu, Mami). Tie dva ďalšie životy využijem zmysluplnejšie.

 

Prstene Ability

Mojimi schopnosťami, ako študenta šperku, prirodzene je kontrola nad ohňom a vodou.

 

Záves Collecting

Arkádový videoherný hrdina by mal zbierať coiny, diamanty alebo iný typ bodov, aby si mohol vylepšovať svoje schopnosti. V závese Collecting je umiestnených 7 slotov na gemy; 4 na pravej strane, ktoré symbolizujú moju rodinu a 3 na ľavej strane, ktoré symbolizujú predstavu o mojej budúcej rodine. Teším sa, keď bude zbierka kompletná.

 

Prsteň Improvements

V prsteni Improvements opisujem hernú mechaniku “crafting“. Z deviatich nazbieraných collectibles je možné vystavať tento item.

 

Záves Final Boss

Každá správna arkádová videohra sa nezaobíde bez Final Bossa. Záves Final Boss som adresoval sám sebe; vytvoril som enemy sám zo seba. V momente, keď záves uchopím v ruke, cítim ostré hrany zubatých tvarov; v ovále vidím svoju tvár, na ktorú mieri terč.

 

Prsteň Play and Pause

Často sa treba zastaviť, dať si v hraní pauzu. Ešte dôležitejšie však je vrátiť sa a pokračovať.

 

Technologicky som vymenil zlatnícke nástroje za laser, ktorý zrealizoval digitálne podklady do požadovaných tvarov. Majoritne zastúpeným materiálom sú farebné akrylové dosky.

Share on facebook
Zdieľať

Viktor Kováč

viko.kovac@gmail.com

0948483885

Viktor Kováč

viko.kovac@gmail.com

0948483885

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave

Katedra

Šperk, Sklo a Keramika

Ateliér

Ateliér S+M+L_XL – KOV A ŠPERK

Ročník štúdia

2.

Stupeň štúdia

Bc.

Vedúci pedagógovia

prof. Karol Weisslechner, akad. arch.; Mgr. art. Kristýna Španihelová, ArtD.; MgA. Matúš Cepka

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave

Katedra

Šperk, Sklo a Keramika

Ateliér

Ateliér S+M+L_XL – KOV A ŠPERK

Ročník štúdia

2.

Stupeň štúdia

Bc.

Vedúci pedagógovia

prof. Karol Weisslechner, akad. arch.; Mgr. art. Kristýna Španihelová, ArtD.; MgA. Matúš Cepka